lotchen skriver:
Hej
Så vidt jeg lige kan huske, er det diagnostisk foreneligt med sukkersyge, hvis dit blodsukker er 11 eller derover (to timer efter du har drukket sukkervandet). Til mig sagde de også, at hvis det var over 9, så måtte jeg ikke føde på Svendborg, så skulle jeg til Odense, hvor de har neonatal- og børneafdeling, så måske grænsen er 9 ved gravide?? Så har du ihvert fald lidt at gå efter, men tror de giver hurtigt svar og det er selvfølgelig det du skal følge
Held og lykke med det
Grænsen ved gravide ligger på 9,0, og er den det har man graviditetssukkersyge, og er den 8,9 har man ikke... Meget lige til 
Jeg havde nemlig 9,0 og er sidenhen blevet fulgt meget grundigt. Fik også at vide at jeg muligvis ikke måtte føde på Nykøbing, men skulle til Riget. Det var så "kun" hvis jeg røg på insulin, hvilket jeg indtil videre er sluppet for
Så indtil videre tegner det til at jeg får lov at føde på Nykøbing med udsigt over vandet 
Jeg fik svaret dagen efter, hvor jeg ringede til min egen læge, og 2 dage efter testen blev jeg ringet op af svangreambulatoriet. Så man er ret hys med det 
Anmeld