Ihhh læs... (happy)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Er lige netop det... Jeg vil ikke tage en uddannelse, få et job også efter forhåbentlig få mdr sygemelde mig i 9 mdr pga graviditet og bagefter tage 1 års barsel.... Vil jeg ikke byde en ny arbejdsplads. Samt mig selv og en lille bebs.... Begge dele skal jeg gå ind i med 100% sikkerhed og fordi det virkelig er det jeg vil... Så valget er helt klart det bedste!!

Soper tænkt..og så håber vi bare at din krop også vil være med så hurtigt efter den forige, for det vil jo nok blive noget videre hårdt for dit stakkels bækken, så hurtigt og når du nu har et lille nor du også skal tage dig af.
Men masser af gode ønsker og knus herfra

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Som nogen nok ved så stod jeg for et par mdr siden og troede jeg var gravid og var det så alligevel ikke.... Men havde bestemt os for en abort hvis nu, eller jeg havde bestemt mig for en abort....

Jeg går nu hjemme på barsel med Mathias som er 5 mdr gammel. Da jeg lider af rigtig rigtig slem bækkenløsning under mine graviditeter, pga en gammel færdsels uheld så kan jeg under hele graviditeten ikke passe et arbejde.

Planen har hele tiden været at jeg sku starte uddannelse efter min barsel, også have en bebse mere efter endt uddannelse.

Men jeg er nået dertil at til den tid gider jeg ikke have flere børn, for så vil jeg ud og arbejde og være social med andre end kun min mand og børn.

Men vi vil rigtig gerne have barn nr 3, så vi stod lidt i et dilemma om vi skulle vinke farvel til drømmen om et barn mere eller om vi skulle have de to yngste lige i rap...

Vi har talt det igennem flere gange og er i dag blev enige...

Og nåede frem til: PROJEKT BABY ER SKUDT IGANG!!!!

Jeg har min mens nu og starter ikke igen på p-pillerne....

Ihhh jeg er så spændt, og har den vildeste følelse i kroppen.....

Kram

Ihhh hvor dejligt og spændende søde

Anmeld

20. september 2010

tioyv

ihh hvor dejligt  alt hvad jeg kan

knus

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

MariaE skriver:

Jeg kan godt forstå din beslutning om at du måske gerne vil have dem samlet i stedet for over 4 år måske.

Men med den BL du lige har haft, så giver du ikke din krop den ro den har brug for. Så du kan desværre  sikkert regne med at den BL du lige har haft vil være nem i forhold til den du muligvis giver dig selv ved måske at få 2 børn så TÆT.

Ikke at jeg synes du ikke skal gøre det. Men kender en som tog samme beslutning som dig, dog ikke med helt samme baggrund.Men hun havde som dig svær BL første gang, sag dog ikke i kørestol eller noget, men kunne ikke ret meget ellers.Og hun fik af vide af sin læge at det ville være et stort sats at blive gravid igen uden at kroppen havde en mulighed for at hele overhvoedet. DEn mulihged fratager du også din krop nu. Hun endte i kørestol fra uge 15 og helt frem til fødslen og kunne INTET.

Årh, det er sgu svært, for kan godt se hvorfor du gerne vil have dem i rap, eller dvs, du har jo åbenbart et stort socialt behov der gør at du ikke vil have større forskel, og det er jo fint:-)Men for filan du skal passe på dig selv, og det kan du jo ikke hvis du ender med at blive gravid inden for nogle mdr.

Jeg ønsker dig den bedste kommende graviditet, men bare gør alt for at passe på dig selv hele vejen igennem.For du har jo en baby at tænke på der skal passes 24 timer i døgnet....

Hejsa

Tak for din omsorg....

Er ikke BL som normalt.... Er på en lidt anden måde da den er grundet min ulykke for nogen år tilbage.... Har snakket det igennem med læge og fys da vi begyndte at snakke om baby projekt. Så jeg får de hjælpemidler der skal til og noget ekstra fys behandlinger for at forebygge så meget så muligt.... Men om jeg blive rgravid nu eller om 3 år har intet at sige mener min læge, fordi jeg simpelthen er så ødelagt..... Jeg ved hvad jeg skal og bestemt ikke skal tage af hensyn til mit bækken, og bare det at være obs på de ting gør rigtig meget.... Derudover har jeg en hjælpsom mand som er indstillet på at støvsugeren bliver hans faste partner når jeg bliver gravid.....

Kram

Anmeld

21. september 2010

Miamaja

Det er da ellers noget af en aendring fra at ville have abort til ligefrem at smide p-pillerne...

Anmeld

21. september 2010

Lady Marion <3

Jeg kan desværre heller ikke lade være at undre mig ligesom Mia-maja   Ikke længe siden du ville have abort hvis du var gravid , døjede med økonomiske problemer og fødsels dep ..   ville egentligt have holdt min mund   Men nød til at sige det bare lyder forkert i mine øre ,,  Men det jo jeres valg så tillykke skal i ha med beslutningen ,,

Anmeld

22. september 2010

LouiseNielsen

Muffi . skriver:

Jeg kan desværre heller ikke lade være at undre mig ligesom Mia-maja   Ikke længe siden du ville have abort hvis du var gravid , døjede med økonomiske problemer og fødsels dep ..   ville egentligt have holdt min mund   Men nød til at sige det bare lyder forkert i mine øre ,,  Men det jo jeres valg så tillykke skal i ha med beslutningen ,,

Det med økonomien er gået iorden....

Vi har fået tingene talt igennem og blevet enige om at det mest rigtige for os hvis vi skal have barn nr 3, det er at få barnet nu.....

Sidst var det sleeeet ik talt igennem....

Anmeld

22. september 2010

<3

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Som nogen nok ved så stod jeg for et par mdr siden og troede jeg var gravid og var det så alligevel ikke.... Men havde bestemt os for en abort hvis nu, eller jeg havde bestemt mig for en abort....

Jeg går nu hjemme på barsel med Mathias som er 5 mdr gammel. Da jeg lider af rigtig rigtig slem bækkenløsning under mine graviditeter, pga en gammel færdsels uheld så kan jeg under hele graviditeten ikke passe et arbejde.

Planen har hele tiden været at jeg sku starte uddannelse efter min barsel, også have en bebse mere efter endt uddannelse.

Men jeg er nået dertil at til den tid gider jeg ikke have flere børn, for så vil jeg ud og arbejde og være social med andre end kun min mand og børn.

Men vi vil rigtig gerne have barn nr 3, så vi stod lidt i et dilemma om vi skulle vinke farvel til drømmen om et barn mere eller om vi skulle have de to yngste lige i rap...

Vi har talt det igennem flere gange og er i dag blev enige...

Og nåede frem til: PROJEKT BABY ER SKUDT IGANG!!!!

Jeg har min mens nu og starter ikke igen på p-pillerne....

Ihhh jeg er så spændt, og har den vildeste følelse i kroppen.....

Kram

Jamen hep hep så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.