Jeg kan godt forstå din beslutning om at du måske gerne vil have dem samlet i stedet for over 4 år måske.
Men med den BL du lige har haft, så giver du ikke din krop den ro den har brug for. Så du kan desværre sikkert regne med at den BL du lige har haft vil være nem i forhold til den du muligvis giver dig selv ved måske at få 2 børn så TÆT.
Ikke at jeg synes du ikke skal gøre det. Men kender en som tog samme beslutning som dig, dog ikke med helt samme baggrund.Men hun havde som dig svær BL første gang, sag dog ikke i kørestol eller noget, men kunne ikke ret meget ellers.Og hun fik af vide af sin læge at det ville være et stort sats at blive gravid igen uden at kroppen havde en mulighed for at hele overhvoedet. DEn mulihged fratager du også din krop nu. Hun endte i kørestol fra uge 15 og helt frem til fødslen og kunne INTET.
Årh, det er sgu svært, for kan godt se hvorfor du gerne vil have dem i rap, eller dvs, du har jo åbenbart et stort socialt behov der gør at du ikke vil have større forskel, og det er jo fint:-)Men for filan du skal passe på dig selv, og det kan du jo ikke hvis du ender med at blive gravid inden for nogle mdr.
Jeg ønsker dig den bedste kommende graviditet, men bare gør alt for at passe på dig selv hele vejen igennem.For du har jo en baby at tænke på der skal passes 24 timer i døgnet....
Anmeld