Ihhh læs... (happy)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Riksen

Jeg kan godt forstå at du gerne vil ud på arbejdsmarkedet og kunne gå 100% ind for det, når den tid kommer, så det lyder som en god beslutning, I har truffet. Tillykke med det!

Og held og lykke med projektet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Shibby

Uhh held og lykke.. !!!

Anmeld

20. september 2010

smokin

Wauww det var hurtigt, men hvis du mener det er det rigtige så er jeg helt sikker på at det er det rigtige for jeres familie.. krydser alt hvad der kan krydses!

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

Riksen skriver:

Jeg kan godt forstå at du gerne vil ud på arbejdsmarkedet og kunne gå 100% ind for det, når den tid kommer, så det lyder som en god beslutning, I har truffet. Tillykke med det!

Og held og lykke med projektet

Er lige netop det... Jeg vil ikke tage en uddannelse, få et job også efter forhåbentlig få mdr sygemelde mig i 9 mdr pga graviditet og bagefter tage 1 års barsel.... Vil jeg ikke byde en ny arbejdsplads. Samt mig selv og en lille bebs.... Begge dele skal jeg gå ind i med 100% sikkerhed og fordi det virkelig er det jeg vil... Så valget er helt klart det bedste!!

Anmeld

20. september 2010

Gustavsmor

Ih hvor skønt...held og lykke med det!!

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

TILLYKKE Det bliver spændende at følge med i!

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Hvor dejligt for jer - god beslutning

Anmeld

20. september 2010

Muffinmus

Jeg kan godt forstå din beslutning om at du måske gerne vil have dem samlet i stedet for over 4 år måske.

Men med den BL du lige har haft, så giver du ikke din krop den ro den har brug for. Så du kan desværre  sikkert regne med at den BL du lige har haft vil være nem i forhold til den du muligvis giver dig selv ved måske at få 2 børn så TÆT.

Ikke at jeg synes du ikke skal gøre det. Men kender en som tog samme beslutning som dig, dog ikke med helt samme baggrund.Men hun havde som dig svær BL første gang, sag dog ikke i kørestol eller noget, men kunne ikke ret meget ellers.Og hun fik af vide af sin læge at det ville være et stort sats at blive gravid igen uden at kroppen havde en mulighed for at hele overhvoedet. DEn mulihged fratager du også din krop nu. Hun endte i kørestol fra uge 15 og helt frem til fødslen og kunne INTET.

Årh, det er sgu svært, for kan godt se hvorfor du gerne vil have dem i rap, eller dvs, du har jo åbenbart et stort socialt behov der gør at du ikke vil have større forskel, og det er jo fint:-)Men for filan du skal passe på dig selv, og det kan du jo ikke hvis du ender med at blive gravid inden for nogle mdr.

Jeg ønsker dig den bedste kommende graviditet, men bare gør alt for at passe på dig selv hele vejen igennem.For du har jo en baby at tænke på der skal passes 24 timer i døgnet....

Anmeld

20. september 2010

CmarianN

Det er da fantalastisk for jer - tillykke med beslutningen

Kunne forestille mig at begejstringen og spændingen er lige stor for hver gang man tager beslutningen om, at gå ind til PB

Pøj pøj med det

Anmeld

20. september 2010

Pipsle2012

Tillykke med beslutningen  og held og lykke med projekt baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.