Ihhh læs... (happy)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Som nogen nok ved så stod jeg for et par mdr siden og troede jeg var gravid og var det så alligevel ikke.... Men havde bestemt os for en abort hvis nu, eller jeg havde bestemt mig for en abort....

Jeg går nu hjemme på barsel med Mathias som er 5 mdr gammel. Da jeg lider af rigtig rigtig slem bækkenløsning under mine graviditeter, pga en gammel færdsels uheld så kan jeg under hele graviditeten ikke passe et arbejde.

Planen har hele tiden været at jeg sku starte uddannelse efter min barsel, også have en bebse mere efter endt uddannelse.

Men jeg er nået dertil at til den tid gider jeg ikke have flere børn, for så vil jeg ud og arbejde og være social med andre end kun min mand og børn.

Men vi vil rigtig gerne have barn nr 3, så vi stod lidt i et dilemma om vi skulle vinke farvel til drømmen om et barn mere eller om vi skulle have de to yngste lige i rap...

Vi har talt det igennem flere gange og er i dag blev enige...

Og nåede frem til: PROJEKT BABY ER SKUDT IGANG!!!!

Jeg har min mens nu og starter ikke igen på p-pillerne....

Ihhh jeg er så spændt, og har den vildeste følelse i kroppen.....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

CamiRon

Uhh det bliver spændende at følge dig!

Held og lykke med projekt-baby!

Anmeld

20. september 2010

Diana...

Ihh tillykke med det. Og held og lukke med projekt baby. 

Anmeld

20. september 2010

mor-til-vanessa

ihhh tillykke.  for at der snart kommer en til lille bebs.  jeg ville også gerne have mine lige efter hinanden, da det jo så var "overstået" hvis man kan kalde det det?!?!?!?! men sådan kommer det nok ikke til at være.

nå men glæder mig til at hører en opdate.

knus liv

Anmeld

20. september 2010

Mor-til-asta-09

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Som nogen nok ved så stod jeg for et par mdr siden og troede jeg var gravid og var det så alligevel ikke.... Men havde bestemt os for en abort hvis nu, eller jeg havde bestemt mig for en abort....

Jeg går nu hjemme på barsel med Mathias som er 5 mdr gammel. Da jeg lider af rigtig rigtig slem bækkenløsning under mine graviditeter, pga en gammel færdsels uheld så kan jeg under hele graviditeten ikke passe et arbejde.

Planen har hele tiden været at jeg sku starte uddannelse efter min barsel, også have en bebse mere efter endt uddannelse.

Men jeg er nået dertil at til den tid gider jeg ikke have flere børn, for så vil jeg ud og arbejde og være social med andre end kun min mand og børn.

Men vi vil rigtig gerne have barn nr 3, så vi stod lidt i et dilemma om vi skulle vinke farvel til drømmen om et barn mere eller om vi skulle have de to yngste lige i rap...

Kram

Uh hvor dejligt og høre

I skal have rigtig meget held og lykke med projekt baby

Anmeld

20. september 2010

M&F&C

uhh, held og lykke

Anmeld

20. september 2010

Happiness

Tillykke med beslutningen. Og mange gange held og lykke med projektet

Anmeld

20. september 2010

Dansker I Holland

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Kram

Uhhh held og lykke med PB Hihi...Glæder mig til at følge dig

Knus Sussie 32+0

Anmeld

20. september 2010

Mathilde

Uh hvor spændende det bliver da dejligt med et tredje barn

Held og lykke med projektet!

Anmeld

20. september 2010

betski

Held og lykke med det, hvor er det da bare dejligt for jer at beslutningen er taget - og er på ingen måde misundelig   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.