Åh, hvor er det synd for jer begge to (tre!), og dernæst kan jeg ikke lade være med at sige: Og hold da kæft hvor er det bare typisk for den nye unge generation!!! (altså dem mellem 15-35år). Den der med at ville forlade et forhold fordi: Man ikke er glad.
Hvad har sagt at man skal være glad??? Eller glad hele tiden ??? Jeg har ikke mindre end 3 (TRE) skilsmisser i min nære omgangskreds, der er gået fra hinaden inden for det sidste halv år, udelukkende med den begrundelse at: de ikke var glade i deres parforhold.
Det er jeg da heller ikke, men ejg kunne da ikke drømme om at gå!!! For det ville jeg jo ikke få et bedre eller gladere liv af. livet er IKKE en dans på roser. Et parforhold er benhårdt arbejdet, og det kræver rigtig meget af en. Men tilgengæld for man også en masse igen! Spørgsmålet er så bare om man vil have de ting et fast parforhold har at byde på, eller om man hellere vil leve i fest og farver, og gå fra det ene forhold til det næste?
Selv når man kigger på de mest fantastisk og smukkeste forhold i vores forældre og bedsteforældre generation, forhold med dyb kærliglhed, hengivende og gensidig respekt, hvis man går dem på klingen, så ahr de da også været ved at 'slå hinanden ihjel' og der har været tider hvor de ikke kunne døje synes af den anden. men når man så kommer om på den anden side, ja så er forholdet blevet endnu stærkere, og kan klare endnu en tur i vridemaskine, hvor man så igen (måske i en årerække) ikke kan døje hinanden igen.
jeg synes det er pisse ærgeligt at så mange går fra hinaden på 'forkert grundlag' (altså forkert i mine øjne, mine veninder der er gået fra deres mænd, synes jeg det er den rigtige besluttning at de er gået, for de var jo ikke glade. At så kommer i de vildste livskriser efter skilsmissen, det er så en anden sag mener de. De skal bare lige komme sig over det, og SÅ bliver deres liv meget bedre, -tror de).
-og der er rigtig mange børn der betaler en meget høj pris for det når deres forældre går fra hinanden-. (det er selvfølgelig lidt noget andet lige i jeres tilfælde fordi barnet slet ikke er født endnu).
men stil lige dig selv følgende spørgsmål: HVORFOR vil du forlade en gravid kæreste som du elsker???
(du skriver selv at du elsker hende højt)