Jibbe skriver:
Tak... Jeg mener at det vigtigste man kan give barnet er kærlighed... det lægger ikke mærke til om det kun har 4 sæt tøj i hver str eller lign, men det lægger mærke til om det er elsket, det er det vigtigste! Og det tror jeg det ville være blevet her, hvis hun var gravid 
Det ville det helt bestemt, selvom det kom i en lidt dårlig periode, ville både min kæreste og jeg elske det umådeligt højt... Ingen tvivl der, der ville simpelthen være det bedste der nogensinde ville ske for os.
Men jeg har ''desværre'' fået menstruation i dag... Jeg siger desværre, da jeg fandt ud af det, blev jeg faktisk lidt... skuffet/ked af det... Lidt mærkeligt, når vi nu står som vi står. Men tror det er tanken om hvor meget jeg ville elske det barn, og min kæreste ville (selvom han nok ville blive lidt ..... puf og sur i starten).. Vi er begge enormt glade for børn, så sent som i dag brugte vi min fødselsdag på at hjælpe hans lillesøster med hendes lektier :-)
Vi ville heller ikke være som forældre på vores alder ''normalt'' er.... Vi går i skole sammen, kommer hjem sammen, gør alt sammen - og ingen forstår at vi ikke bliver trætte af hinanden, men det gør vi simpelthen ikke.... Vi kan slet ikke få nok af hinanden... Vi har heller ikke så mange venner, og vi fester og drikker som sagt ikke, men vi har det faktisk helt fint med det, da vi begge tidligere har levet vores ''vilde'' ungdom ud... :-)
Det er lidt underligt at jeg fik en lille skuffende følelse over min menstruation...... Men sådan er verden jo :-)
Anmeld