Jeg er måske lidt bange? (LANG)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Du skriver i dit indlæg, at I har mange op og nedture, men hvem har ikke det, og ellers ville det ikke være et rigtigt forhold.

Jeg vil sige, at da jeg var meget ung, havde jeg også forhold hvor det er som du beskriver. Men tro mig, når du finder den rette, så behøver der ikke være op og nedture hele tiden.

(mere hvis du ikke er gravid, og du tror et forhold SKAL være sådan)

Nejnej, når jeg siger op og nedture mener jeg bare at man har en dårlig dag måske, eller snerrer.. Vi har endnu ikke haft et skænderi.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Lotus86

Jeg ville tage testen hvis jeg var dig, mere for at være på den sikre side. Menstrautionen kan godt udeblive hvis man går og tænker for meget over det, så det er nok en meget god ide med lidt ro i "sjælen"

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

npn skriver:

Jeg ville tage testen hvis jeg var dig, mere for at være på den sikre side. Menstrautionen kan godt udeblive hvis man går og tænker for meget over det, så det er nok en meget god ide med lidt ro i "sjælen"

Jeg har lige fået den taget, og den siger negativ. Så jeg må bare vente på at min menstruation gider starte ordenligt. :-D

Anmeld

21. september 2010

patella

Jibbe skriver:

Der er mange børn som bliver født under samme vilkår som jeres vil, og de trives :-) Mødrehjælpen har nogle rigtig fine genbrugsbutikker hvor man kan få næsten alt hvad der hører sig til af ting til babyen til meget billige penge. Og hvis du er gravid må du jo købe lidt hver måned så det ikke bliver en stor engangsudgift. Desuden er der herinde en kategori som hedder bortgives. Der kan man få lidt forskelligt. Fx var der her den anden dag et badekar og et hovedhale fad gratis. Vedr. bolig så kan i søge kommunen om hjælp til indskud til en større bolig og når babyen er kommet så kommer der børnepenge hver 3 måned og under uddannelse får du forhøjet su når du får et barn. Det gode er at i er så unge og ikke har vænnet jer til to fuldtids lønninger, så bliver det måske lidt nemmere at få en uddannelse. Og der er så mange som synes det er skønt at få barnet under uddannelse da det er lidt nemmere at tage barnets første sygedag fra skolen end fra arbejdet. Og du kommer jo til at gå i skole de to første år af uddannelsen. Og vedr børneværelse så går der noget tid før babyen behøver det. Den sover inde ved jer det første stykke tid og kommer jo ikke til at lege selv før det er rimelig stort. Jeg ved godt det bliver trangt men det kan lade sig gøre. Held og lykke med det hele :-)

Jeg blir helt rørt over at læse dit svar til den anonyme... det er meget opmuntrende og sødt skrevet. Hvis jeg var anonyme, ville jeg blive helt lettet over at læse det du har skrevet! 

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

patella skriver:

Jeg blir helt rørt over at læse dit svar til den anonyme... det er meget opmuntrende og sødt skrevet. Hvis jeg var anonyme, ville jeg blive helt lettet over at læse det du har skrevet! 

Det er jeg også, jeg skrev også at jeg var meget lettet og glad for de svar der var kommet.. At de var rigtig søde :-)

Anmeld

21. september 2010

patella

Anonym skriver:

Nejnej, når jeg siger op og nedture mener jeg bare at man har en dårlig dag måske, eller snerrer.. Vi har endnu ikke haft et skænderi.. :-)

Lige et herfra. Jeg kan rigtig godt lide din instilling til tingene, især din indstilling til abort!

Jeg forstod godt hvad du mente med op og nedture, at de er der, men de overskygger ikke alt, sådan er det i alle forhold, også de rigtig gode af slagsen! Med al den kærlighed du beskriver, skal det altsammen nok gå - med eller ude baby!

Anmeld

21. september 2010

patella

Anonym skriver:

Det er jeg også, jeg skrev også at jeg var meget lettet og glad for de svar der var kommet.. At de var rigtig søde :-)

Åh ja, det var slet ikke for at prikke til dig - jeg skrev det da jeg ikke havde læst længere end hendes indlæg i tråden 

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

patella skriver:

Lige et herfra. Jeg kan rigtig godt lide din instilling til tingene, især din indstilling til abort!

Jeg forstod godt hvad du mente med op og nedture, at de er der, men de overskygger ikke alt, sådan er det i alle forhold, også de rigtig gode af slagsen! Med al den kærlighed du beskriver, skal det altsammen nok gå - med eller ude baby!

Ja lige præcis, er jeg rigtig glad for du siger.. :-) Vi er også rigtige glade for hinanden.

Men er rigtig glad for alle de svar, synes I alle er rigtig søde, og en RIGTIG god hjælp!

Anmeld

21. september 2010

Jibbe

patella skriver:

Tak... Jeg mener at det vigtigste man kan give barnet er kærlighed... det lægger ikke mærke til om det kun har 4 sæt tøj i hver str eller lign, men det lægger mærke til om det er elsket, det er det vigtigste! Og det tror jeg det ville være blevet her, hvis hun var gravid

Anmeld

21. september 2010

patella

Jibbe skriver:

Tak... Jeg mener at det vigtigste man kan give barnet er kærlighed... det lægger ikke mærke til om det kun har 4 sæt tøj i hver str eller lign, men det lægger mærke til om det er elsket, det er det vigtigste! Og det tror jeg det ville være blevet her, hvis hun var gravid

Du har helt ret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.