Hvad gjord du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Mellepige

Baagøe skriver:

Troede det var løgn og fortrængte det Fortalte det til en kollega som den første...

Jeg tror også jeg vil ha svært ved at tro det, den dag jeg får de 2 berømte streger..  - men håber du var glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

ESV

Jeg tog en test på mit arbejde fordi jeg havde nogle graviditetes symptomer jeg bare ikke kunne ignorer, gik i total panik da den var positiv fordi mig og min kæreste på det tidspunkt kun havde været sammen i 1 1/2 måned og desuden var jeg på p-piller.. En af mine medarbejdere fik det af vide som den første fordi hun meget gerne ville vide hvorfor jeg opførte mig så underligt!! Kæresten blev heldigvis meget glad da han fik besked om aftenen!!

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

1m1i1a skriver:

Jeg tror også jeg vil ha svært ved at tro det, den dag jeg får de 2 berømte streger..  - men håber du var glad

Jeg var nok lidt i chok - det var en Kinderüberraschung som jeg siger

Anmeld

19. september 2010

Mellepige

Baagøe skriver:

Jeg var nok lidt i chok - det var en Kinderüberraschung som jeg siger

hvad betyder det? Det har jeg ikke hørt før

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

1m1i1a skriver:

Vil ikke uddybe Men tænk lidt kreativt...

Anmeld

19. september 2010

Mellepige

1m1i1a skriver:

Ahh jeg tror jeg forstår nu  Haha

Anmeld

19. september 2010

eirene

Min mand gik og ordnede i vores stue i det hus vi flyttede ind i dagen før. Jeg havde været hos lægen fordi jeg troede jeg havde svamp. Hun havde lavet en graviditetstest og den var jo positiv. Jeg fik så bare bogen om barnet med hjem. Den viste jeg min mand, som bare kiggede underligt på mig. Han anede ikke hvad det betød. Vi havde besøg af en bekendt som gættede det med det samme. Så han var den første der fik det at vide...

Anmeld

19. september 2010

SpunkenJo

1m1i1a skriver:

Da du fandt ud af du var gravid? - hvad var det føreste du gjorde, og hvem var den føreste du fortalt det til? (og hvordan fortalte du det) - Og hvad med kæresten/manden?  

OSV OSV! Kom gerne med alle jers historier da du/i fandt ud af i var gravide..

Mia

Jeg gik direkte ind i stuen, satte mig ned og tændte en smøg! Jeg var noknlidt i chok!!

Tænkte jeg ikke troede på det, og at jeg nok hellere lige måtte et snit forbi lægen. (tænkte samtidig, at jeg ikke ville stoppe med ar ryge før jeg fik lægens ord...)

kravlede bagefter ind i sengen til manden og viskede ham i øret han nok sku være far! Han blev meget glad.

Surfede dernæst net FOR SINDSYGT, resten af dagen! - Og røg ikke flere cigaretter, idet jeg læste frygtelige ting omkring gmhva de gør ved et foster.....

Men Meget syrealistisk oplevelse at stå med pinden og de to streger

Anmeld

19. september 2010

wildcats

jeg fik det konstateret hos lægen efter min mens var udeblevet og den foregående havde været sparsom pletblødning men troede først det var pga af mave problemer/diarre jeg havde døjet med, men der var noget ganske andet på færde og den første derefter der, efter noget tid, fik det af vide var min chef da det var alt andet end planlagt  derefter holdt jeg det såvidt muligt skjult indtil før jul og fortalte da min familie at min øgede vægt og str ville kulminere med et barn i marts  skal måske lige nævnes at jeg er alene med Terje og faderen ukendt..

Anmeld

20. september 2010

Mellepige

ESV skriver:

Jeg tog en test på mit arbejde fordi jeg havde nogle graviditetes symptomer jeg bare ikke kunne ignorer, gik i total panik da den var positiv fordi mig og min kæreste på det tidspunkt kun havde været sammen i 1 1/2 måned og desuden var jeg på p-piller.. En af mine medarbejdere fik det af vide som den første fordi hun meget gerne ville vide hvorfor jeg opførte mig så underligt!! Kæresten blev heldigvis meget glad da han fik besked om aftenen!!

Dejligt at han blev glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.