Hvad gjord du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Mellepige

Da du fandt ud af du var gravid? - hvad var det føreste du gjorde, og hvem var den føreste du fortalt det til? (og hvordan fortalte du det) - Og hvad med kæresten/manden?  

OSV OSV! Kom gerne med alle jers historier da du/i fandt ud af i var gravide..

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Omerovic

Jeg streg oppe fra badeværelset af, på min mand.. og da han endelig kom op efter hundrede år (følelse det), spurgt jeg ham om han så det samme som mig, og han sagde "øhh to streger?" hehe.. også var hans næste kommentar, "det ser ud til vi skal have en baby" hehe..

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

Tog en test på badeværelset... Kæresten var den første der fik det afvide... :)

Jeg sagde han skulle gå ud på badeværelset og fortælle mig hvad han så... :O)

Anmeld

19. september 2010

Mellepige

Omerovic skriver:

Jeg streg oppe fra badeværelset af, på min mand.. og da han endelig kom op efter hundrede år (følelse det), spurgt jeg ham om han så det samme som mig, og han sagde "øhh to streger?" hehe.. også var hans næste kommentar, "det ser ud til vi skal have en baby" hehe..

Åhh skønt!  Kunne forstille mig det med følelsen af at det tog 100 år før han nået til dig på badvær og de 2 streger

Anmeld

19. september 2010

Mellepige

MoarJ skriver:

Tog en test på badeværelset... Kæresten var den første der fik det afvide...

Jeg sagde han skulle gå ud på badeværelset og fortælle mig hvad han så... :O)

Hvor dejligt!  

Anmeld

19. september 2010

Omerovic

1m1i1a skriver:

Åhh skønt!  Kunne forstille mig det med følelsen af at det tog 100 år før han nået til dig på badvær og de 2 streger

hehe, ja lige præcis

Anmeld

19. september 2010

NatasjaL

jeg ringede til min kæreste med det samme, som blev lidt rundt på gulvet da han var i skole,  men fik en sms bagefter hvor han skrev det var fantastisk og den næste var min mor som jeg skyndte mig hjem til og viste hende testen, hun vidste dog ikke at vi planlagde barn så hun blev overrasket

Anmeld

19. september 2010

Ryberg

Jeg havde købt en test da jeg bare lige ville tjekke, og det var faktisk kæresten der mindede mig om det.... jeg testede og den var positiv med det samme...

skrev det til kæresten, som spurgte hvad 2 streger betød

Ja at jeg er gravid...... han blev sindssygt glad...

den næste jeg ringede til var min mor.... hun fik mig til at tage test nr. 2 hehe....

Anmeld

19. september 2010

Mellepige

NatasjaL skriver:

jeg ringede til min kæreste med det samme, som blev lidt rundt på gulvet da han var i skole,  men fik en sms bagefter hvor han skrev det var fantastisk og den næste var min mor som jeg skyndte mig hjem til og viste hende testen, hun vidste dog ikke at vi planlagde barn så hun blev overrasket

Hihi ja det har jo noget at sige, at man skal være forældre, mormor og MOR  Godt at de blev glade for overaskelsen

Anmeld

19. september 2010

Mellepige

KittyGirl skriver:

Jeg havde købt en test da jeg bare lige ville tjekke, og det var faktisk kæresten der mindede mig om det.... jeg testede og den var positiv med det samme...

skrev det til kæresten, som spurgte hvad 2 streger betød

Ja at jeg er gravid...... han blev sindssygt glad...

den næste jeg ringede til var min mor.... hun fik mig til at tage test nr. 2 hehe....

Mormor skulle lige være hel sikker på de 2 streger hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.