Hvad gjord du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Ryberg

1m1i1a skriver:

Mormor skulle lige være hel sikker på de 2 streger hehe..

præcis!!

hun turde ikk tro på det før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

NinaNymannMadsen

1m1i1a skriver:

Da du fandt ud af du var gravid? - hvad var det føreste du gjorde, og hvem var den føreste du fortalt det til? (og hvordan fortalte du det) - Og hvad med kæresten/manden?  

OSV OSV! Kom gerne med alle jers historier da du/i fandt ud af i var gravide..

Mia

jeg havde lagt syg i en uges tid eller 2 og så gik jeg til lægen kæresten var med, og der blev jeg mærket på og bedt om en urinprøve, og da lægen så testede var den bragende positiv, og vi var enige om vi ville beholde barnet (det var ikke planglagt)

tror den første vi fortalte det til var hans mor, da jeg kun var 18 på det tidspunkt, mine forældre blev ikke ret glade for det men idag elsker de hende og kan ikk undværde hende

Anmeld

19. september 2010

Bb3031

Jeg fandt hverken ud af at jeg var gravid ud fra hjemme test eller test hos lægen. Har godt nok tidligere fortalt min historie herinde, men nu får I den lige i kort udgave:

Jeg skulle til undersøgelses-scanning på sygehuset for at blive undersøgt for PCO. Da jeg var til scanning, var jeg gået 6 uger over tid og tænkte, at min menstruation blot var forsinket igen, som den altid var og havde været det igennem det sidste 1 1/2 år. 

Sygeplejersken begyndte scanningen af min livmoder og æggestokke. Efter et par minutter vendte hun skærmen mod mig. På skærmen sås en lille rund cirkel, som lå i min livmoder. ”Sådan en ses normalt kun i forbindelse med graviditet”, sagde hun. Spørg lige om jeg blev overrasket. Herefter foretog hun en indvendig scanning, som bekræftede, at jeg var gravid i ca. 6. uge. Det var helt tydeligt at der var liv i min mave. Et lille hjerte, som bankede med al hast, kunne tydeligt ses.

Efter scanningen skulle jeg hente min kæreste, som havde fået fri fra arbejde. Han havde helt glemt, at jeg skulle på hospitalet, men kom i tanke om det, som han satte sig ind i bilen. Han blev ret så mundlam, da jeg under køreturen hjem viste ham scannings billedet af vores kommende barn. Jeg selv var ved at køre af vejen, da jeg forsøgte at forklare hvad som var hvad på billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2010

JVIHJSH

Jeg sagde det til farmand, ringede til min mor og bestilte en tid hos lægen XD

Min more troede forresten ikke på det, hun troede jeg jokede med hende i et godt stykke tid.. Det tog mig omkring 10 min før hun fattede jeg ikke lavede sjov med hende 

Anmeld

19. september 2010

Mellepige

Peiner skriver:

Jeg fandt hverken ud af at jeg var gravid ud fra hjemme test eller test hos lægen. Har godt nok tidligere fortalt min historie herinde, men nu får I den lige i kort udgave:

Jeg skulle til undersøgelses-scanning på sygehuset for at blive undersøgt for PCO. Da jeg var til scanning, var jeg gået 6 uger over tid og tænkte, at min menstruation blot var forsinket igen, som den altid var og havde været det igennem det sidste 1 1/2 år. 

Sygeplejersken begyndte scanningen af min livmoder og æggestokke. Efter et par minutter vendte hun skærmen mod mig. På skærmen sås en lille rund cirkel, som lå i min livmoder. ”Sådan en ses normalt kun i forbindelse med graviditet”, sagde hun. Spørg lige om jeg blev overrasket. Herefter foretog hun en indvendig scanning, som bekræftede, at jeg var gravid i ca. 6. uge. Det var helt tydeligt at der var liv i min mave. Et lille hjerte, som bankede med al hast, kunne tydeligt ses.

Efter scanningen skulle jeg hente min kæreste, som havde fået fri fra arbejde. Han havde helt glemt, at jeg skulle på hospitalet, men kom i tanke om det, som han satte sig ind i bilen. Han blev ret så mundlam, da jeg under køreturen hjem viste ham scannings billedet af vores kommende barn. Jeg selv var ved at køre af vejen, da jeg forsøgte at forklare hvad som var hvad på billedet.

Fantastisk historie og sikke en dejlig overaskelse!

Anmeld

19. september 2010

Mellepige

JVIHJSH skriver:

Jeg sagde det til farmand, ringede til min mor og bestilte en tid hos lægen XD

Min more troede forresten ikke på det, hun troede jeg jokede med hende i et godt stykke tid.. Det tog mig omkring 10 min før hun fattede jeg ikke lavede sjov med hende 

Det er lidt sjovt med de mødre (mormor) at de ikke helt tror på det i starten  Dejligt for jer

Anmeld

19. september 2010

CiSo

jeg var så chokket da jeg tog testen, at jeg måtte sætte mig på toilettet, men ramte ved siden af og landede på gulvet!

den første jeg fortalte det til var min mor, og der gik først nogle uger.

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

Troede det var løgn og fortrængte det Fortalte det til en kollega som den første...

Anmeld

19. september 2010

Mellepige

sophieamalia skriver:

jeg var så chokket da jeg tog testen, at jeg måtte sætte mig på toilettet, men ramte ved siden af og landede på gulvet!

den første jeg fortalte det til var min mor, og der gik først nogle uger.

Uhha - håber ikke du kom til skade  hehe...

Men det havde nok set lidt sjovt ud hvis man havde været en flue på væggen

Anmeld

19. september 2010

CiSo

1m1i1a skriver:

Uhha - håber ikke du kom til skade  hehe...

Men det havde nok set lidt sjovt ud hvis man havde været en flue på væggen

nej, der skete ikke noget.

- ja det tror jeg også det havde været. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.