Hånden på hjertet -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Eliza/lykke

Ja, det er et mærkeligt spørgsmål, jeg kom med der.

Vores første barn er 9 år. Så vi har været der - men det er mange år siden. Og man glemmer meget på 9 år.

Det jeg mener med normalt er f.eks. smørremadpakker - det gjorde jeg bare sådan ved lejlighed. Nu er der system idet, ellers går det op i en hårdknude. Så det med aftensmaden - det lavede jeg bare mellem kl. 17.30-18.00, og jeg elsker at lave mad. Så det var noget, som tog op itl en time at lave. Nu er der også system idet, ellers går det også galt.

Det med et bad - det gjorde jeg bare - nu skal jeg lige tænke over, om jeg kan gøre det, mens hun sover eller vil hun med??

Jeg synes ikke, at livet er normalt med en baby. Man kan ikke bare gøre de faste ting, som man plejer. Jeg kan i hvert fald ikke.

Det er dejligt med børn, og jeg elsker begge børn. Der er udfordringer i alle aldre.

En eller anden dag bliver det nok sådan igen, at vi hygger med madlavningen, og den lille kan lege inde i stuen og løbe rundt og være vågen i mere end to timer ad gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Frk. Himmelblå

idamaria83 skriver:

Vores yngste er nu 16 mdr og de sidste par uger har jeg tænkt; nu kører det sgu. Børnene har en fast rytme, de er rimelige forudsigelige og vi forstår, hvad de fortæller os, og de forstår os - de spiser begge 100% den samme mad som os, og spiser den selv!

Vores sexliv kører for første gang i evigheder helt perfekt, vi har overskud til os selv og hinanden, vi får siddet tæt i sofaen og har kærestetid, og har dermed mere overskud til at have den ih så famøse kvalitetstid med vores børn. Aftensmåltiderne kører også efter jeg har lært mig selv at komme ind i en rytme med at lave store portioner, så der altid er i fryseren til de dage, hvor det spidser til...

Så ja, jeg synes vi har fundet vores nye normale for alvor nu! Den ville nok være kommet lidt før, hvis ikke vi havde haft en flytning (inkl. skift af job for min mands vedkommende og skift af inst. for børnenes vedkommende) ind over her i sommers...

Dejligt for jer!

Glæder mig til, at min familie når der til! 

Anmeld

20. september 2010

Corn

Hvad er normalt... Her er intet som det var før vi fik børn, men vi har det da normalt alligevel.

Tror det er de færreste der vender tilbage til "normalt" efter de har fået børn, da det "nye" liv er blevet normalen.

Så med tre børn, 5 år, 3 år og 3 mdr, så er der ikke meget tilbage af den levemåde vi havde før vi fik børn. Tilgengæld er der så meget mere indhold i vores hverdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.