Tulle28 skriver:
Nej vores liv er bestemt ikke normalt - og det bliver det vist heller ikke de næste mange år. Min datter er nu lige godt 6 mdr.
De første måneder synes vi det var åååhhhh så nemt at have en baby, hun sov hele tiden og vi gjorde alt det, vi plejer. Nu er hun blevet lidt større og det er bestemt ikke blevet lettere - tværtimod:-( Synes vi har rigtig meget skrig og skrål, og vi bruger rigtig meget tid på at tale om at nu har hun sovet så og så meget, nu skal hun snart spise, ååh idag har der kun været 1 skrigetur osv.... Jeg nyder at være mor og ville ikke undvære min datter for noget i verden, men jeg glæder mig også frygtelig meget til mindre gråd, mere hygge og ikke mindst at blive KÆRESTER igen.
Knus Tulle
Jep - det er sådan jeg mener med "normalt".
Jeg tror, at nogle misforstod mig
. Jeg ved godt, at livet aldrig bliver det samme igen. Men det er ikke samme, som ordet normalt.
Vi har jo en dreng på 9 år, og det er super skønt med ham og har altid været. Men nu med den lille på 4 mrd., er livet vendt på hovedet igen.
Vi har det ligesom jer - vi taler rigtig meget om: hvor længe sov hun sidst? Er det derfor, at hun er skide sur? Hvorfor spiser hun ikke? Hvorfor gider hun ikke kravlegården i dag? Mon der er tænder på vej? Osv............. det kender du vist også 
Jeg mener, at jeg kan huske fra vores søn, at vores liv mere normalt efter de 6-8 mrd., hvor han kunne være med i familien, madlavning og spisning. Og han blev puttet ligesom alle andre børn kl. 19.30 og alt det der........
MENNNNNNNNNNNNN børn er jo forskellige, og ELizabeth er slet ikke som sin storebror..............
Anmeld