Der går rygter om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Mira0911

myprincess skriver:

Dem der er på voksenløn nu beholder den jo nok Det er nok dem der skal starte i fremtiden der mister muligheden....

Undre mig over at det kun er nogen steder den er udgået...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

AA10

MoarJ skriver:

Ved du hvorfor den er gået væk?

det fik i af vide ude på skolen at efter aug 10 ville man ikke få det mere.. men selvfølgelig hvis man er startede på udd. og for voksenløn så kører det jo bare  sådan resten af tiden...

Anmeld

19. september 2010

JVIHJSH

Jamen der er jo NETOP brug for flere sosu medarbejdere med en uddannelse så hvordan F*** i helvede kan man tillade sig at gøre arbejdsvilkårne dårligere!?

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

AA10 skriver:

det fik i af vide ude på skolen at efter aug 10 ville man ikke få det mere.. men selvfølgelig hvis man er startede på udd. og for voksenløn så kører det jo bare  sådan resten af tiden...

Ja... Meeen der må jo være en grund til den udgår...

Ih altså...

Anmeld

19. september 2010

AA10

MoarJ skriver:

Ja... Meeen der må jo være en grund til den udgår...

Ih altså...

aner ikke hvorfor desværre

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

JVIHJSH skriver:

Jamen der er jo NETOP brug for flere sosu medarbejdere med en uddannelse så hvordan F*** i helvede kan man tillade sig at gøre arbejdsvilkårne dårligere!?

Ja, det er det helt forkerte sted de spare...

Anmeld

19. september 2010

smvelf

Hmmm.. Jeg ringede i sidste uge til skolen ang. voksenløn og der sagde damen jeg sagtens kunne få det hvis jeg opfyldte kravene. Håber virkelig ikke den skal væk for så har jeg ikke råd til at vidreuddanne mig

Anmeld

19. september 2010

myprincess

Nogle kommuner vil måske spare den væk kunne jeg forstille mig. De har ihvertfald et stort underskud i vores kommune. De priotere nok forskelligt, så den kan være det er derfor det kun er nogle steder.

Anmeld

19. september 2010

lunde

fuck man....  det ku de sku da godt lige ha sagt...

jeg fik afvide at hvis jeg ville ha voksenløn under uddannelse, sku jeg ha et års erfaring på området først..

så jeg arbejder nu på et plejehjem for at få erfaring...

ALTSÅ spild af tid...     skal vist lige ha ringet rundt i morgen...

Anmeld

19. september 2010

Trolde_mor

Har lige snakket med min mor, der starter på ass. her om en uge, og hun siger at der ikke er truffet nogen beslutninger endnu, og at det i så fald først er fra 2013

Har heller ikke kunne se noget om det inde på FOA's hjemmeside..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.