Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: JEPS!! Og vi har vist allerede rundet en 1.000.000 af dem...min far mener jeg slider al huden af hendes kinder
JEPS!! Og vi har vist allerede rundet en 1.000.000 af dem...min far mener jeg slider al huden af hendes kinder
Altid godt at være en kyssefrans - det er jeg selv. Clara er ligefrem begyndt at skubbe mig væk indimellem fordi jeg kysser på hende hele tiden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CarinaSB skriver: At jeg ved hvor ALT er i huset .. Per syntes det er en god ting da han ALDRIG ved hvor noget er .. så må han lige spørge mig, når jeg fortæller ham hvor det er kan han aldrig finde det .. så må jeg jo gøre det
At jeg ved hvor ALT er i huset .. Per syntes det er en god ting da han ALDRIG ved hvor noget er .. så må han lige spørge mig, når jeg fortæller ham hvor det er kan han aldrig finde det .. så må jeg jo gøre det
Det kunne jeg ikke have skrevet bedre selv
Maise skriver: Altid godt at være en kyssefrans - det er jeg selv. Clara er ligefrem begyndt at skubbe mig væk indimellem fordi jeg kysser på hende hele tiden.
Så må jeg hellere nyde det så længe det varer...Runa er begyndt at kysse igen. Hun tværer sin mund og tunge rundt i mit ansigt så der er spyt alle vegne
hmm det er jo svært..
det bedste ved mig lige nu er at jeg er begyndt at være der for mig selv...
dorthemus skriver: Så må jeg hellere nyde det så længe det varer...Runa er begyndt at kysse igen. Hun tværer sin mund og tunge rundt i mit ansigt så der er spyt alle vegne
nårhh hvor sødt. ja det er skønt når de åbner munden let og søger ens mund. jeg siger nok " må få kyyyyys" mange gange om dagen og det forstår hun. og ordet mælk og ha mer??
At jeg har haft det rigtig svært i 6 lange år men den dag idag sidder med et liv som jeg aldrig troede jeg ville få og en datter som jeg elsker højer ind noget andet
Hendes smil heler alle sår!
Lige nu er det bedste ved mig min nye titel som MOAR...!
Maise skriver: nårhh hvor sødt. ja det er skønt når de åbner munden let og søger ens mund. jeg siger nok " må få kyyyyys" mange gange om dagen og det forstår hun. og ordet mælk og ha mer??
Årh hvor dejligt..ihh der er bare sket så meget med Runa inden for de sidste par uger...hun snakker og smiler hele tiden
At jeg altid er der til at lytte hvis folk har brug for at snakke eller græde ud
Sussie 31+5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128