hvad er det bedste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Maise

dorthemus skriver:

JEPS!! Og vi har vist allerede rundet en 1.000.000 af dem...min far mener jeg slider al huden af hendes kinder

Altid godt at være en kyssefrans - det er jeg selv. Clara er ligefrem begyndt at skubbe mig væk indimellem fordi jeg kysser på hende hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

K&S

CarinaSB skriver:

At jeg ved hvor ALT er i huset .. Per syntes det er en god ting da han ALDRIG ved hvor noget er .. så må han lige spørge mig, når jeg fortæller ham hvor det er kan han aldrig finde det .. så må jeg jo gøre det

Det kunne jeg ikke have skrevet bedre selv

Anmeld

18. september 2010

dorthemus

Maise skriver:

Altid godt at være en kyssefrans - det er jeg selv. Clara er ligefrem begyndt at skubbe mig væk indimellem fordi jeg kysser på hende hele tiden.

Så må jeg hellere nyde det så længe det varer...Runa er begyndt at kysse igen. Hun tværer sin mund og tunge rundt i mit ansigt så der er spyt alle vegne

Anmeld

18. september 2010

grinbidderen

hmm det er jo svært..

det bedste ved mig lige nu er at jeg er begyndt at være der for mig selv...

Anmeld

18. september 2010

Maise

dorthemus skriver:

Så må jeg hellere nyde det så længe det varer...Runa er begyndt at kysse igen. Hun tværer sin mund og tunge rundt i mit ansigt så der er spyt alle vegne

nårhh hvor sødt. ja det er skønt når de åbner munden let og søger ens mund. jeg siger nok " må få kyyyyys" mange gange om dagen og det forstår hun. og ordet mælk og ha mer??

Anmeld

18. september 2010

Sesse89

At jeg har haft det rigtig svært i 6 lange år men den dag idag sidder med et liv som jeg aldrig troede jeg ville få og en datter som jeg elsker højer ind noget andet

Hendes smil heler alle sår!

Anmeld

18. september 2010

K&S

Lige nu er det bedste ved mig min nye titel som MOAR...!

Anmeld

18. september 2010

dorthemus

Maise skriver:

nårhh hvor sødt. ja det er skønt når de åbner munden let og søger ens mund. jeg siger nok " må få kyyyyys" mange gange om dagen og det forstår hun. og ordet mælk og ha mer??

Årh hvor dejligt..ihh der er bare sket så meget med Runa inden for de sidste par uger...hun snakker og smiler hele tiden

Anmeld

18. september 2010

Dansker I Holland

At jeg altid er der til at lytte hvis folk har brug for at snakke eller græde ud

Sussie 31+5

Anmeld

19. september 2010

mama10

Får altid af vide at jeg altid er glad, optimistisk og tænker altid på andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.