Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: og så kan jeg noget med min mund .............hvad er det..synge eller???
og så kan jeg noget med min mund .............hvad er det..synge eller???
haaaaaaaaaaaa, nej du ved mænd er sgu så primitive og ligger på sofaen og siger skriv det nuuuu skriv det nuuuu.
hvad kan du søde Dorthe???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maise skriver: haaaaaaaaaaaa, nej du ved mænd er sgu så primitive og ligger på sofaen og siger skriv det nuuuu skriv det nuuuu. hvad kan du søde Dorthe???
Med min mund???
At jeg endten er elsket eller hadet (intet midt i mellem)! Det synes jeg er en super god ting ved mig selv Så går man ikke der og er i tvivl
dorthemus skriver: At jeg aldrig giver op
At jeg aldrig giver op
.
At jeg altid tror på det bedste i folk
Jeg er supergod til at hjælpe andre
dorthemus skriver: Med min mund???
Baarrhhhhahahaha.
Du kan kysse på Runa kan du
Maise skriver: Baarrhhhhahahaha. Du kan kysse på Runa kan du
JEPS!! Og vi har vist allerede rundet en 1.000.000 af dem...min far mener jeg slider al huden af hendes kinder
Caroline86 skriver: Nu skal vi skabe lidt positiv stemning... Hvad er det bedste ved dig? du må kun vælge én ting! det bedste ved mig må være min evne til ikke at opgive at kæmpe for noget der er vigtigt for mig. Om det er at tabe mig, lære at tale kinesisk eller hjælpe nogen der har brug for det er ligemeget! Jeg opgiver sjældent før jeg er i mål Hvad med Jer? p.s. Jeg vil ikke se én eneste negativ kommentar i denne tråd! Only LOOOOOVE
Nu skal vi skabe lidt positiv stemning...
Hvad er det bedste ved dig? du må kun vælge én ting!
det bedste ved mig må være min evne til ikke at opgive at kæmpe for noget der er vigtigt for mig. Om det er at tabe mig, lære at tale kinesisk eller hjælpe nogen der har brug for det er ligemeget! Jeg opgiver sjældent før jeg er i mål
Hvad med Jer?
p.s. Jeg vil ikke se én eneste negativ kommentar i denne tråd! Only LOOOOOVE
At jeg er omsorgsfuld
Jeg kæmper til jeg er i mål... Kæmper med en sag lige nu.. Og bliver ved til jeg er i mål...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128