Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sasja77 skriver: Hmm....er lidt pinligt måtte lige spørge manden... Men vi er blevet enige om at det må være at jeg er empatisk. ( selvom han gerne ville have at jeg skulle skrive at det var mine bryster....mænd altså)
Hmm....er lidt pinligt måtte lige spørge manden...
Men vi er blevet enige om at det må være at jeg er empatisk. ( selvom han gerne ville have at jeg skulle skrive at det var mine bryster....mænd altså)
hihihi... det synes jeg bare er totalt i orden at skrive!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mit organisationstalent
Det kunne være vi skulle lave en ny tråd med hvad mændene synes er det bedste ved os - så kommer der nok nogen helt anderledes svar end det vi selv synes
lisbeth2910 skriver: Det kunne være vi skulle lave en ny tråd med hvad mændene synes er det bedste ved os - så kommer der nok nogen helt anderledes svar end det vi selv synes
jep, fik så lige af vide også at jeg er god til at imitere en mand. hmm tak for det skat.
en ting det var svært......
jeg er der altid når der er brug for mig
At jeg ved hvor ALT er i huset .. Per syntes det er en god ting da han ALDRIG ved hvor noget er .. så må han lige spørge mig, når jeg fortæller ham hvor det er kan han aldrig finde det .. så må jeg jo gøre det
Maise skriver: At jeg altid er der for familie, venner og kollegaer, samt at organisere. hmm manden mener jeg er en god mor, laver en bestemt ret mad fantastisk og så kan jeg noget med min mund
At jeg altid er der for familie, venner og kollegaer, samt at organisere.
hmm manden mener jeg er en god mor, laver en bestemt ret mad fantastisk og så kan jeg noget med min mund
og så kan jeg noget med min mund .............hvad er det..synge eller???
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....Ja det ville der helt sikkert
At jeg aldrig giver op
done
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128