et brev - og nu meget nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

klmf

Anonym skriver:

det lyder også aldeles fornuftigt, det du skriver.. men når tankerne først flyver, så er det altså ikk nemt, at tænke helt rationelt..

Tusind tak fordi du bruger tid på det her - og så til en helt fremmed.. det er jeg glad for..!

Siger du til DRONNINGEN af 'nu går jeg i panik, tager alle sorger på forskud og er sikker alt hvad der kan gå galt vil gå galt'!

Jeg har været der en million gange og ved hvor vigtigt det er at få det ned på et rationelt plan

- og det var da så lidt Man er vel ikke sygeplejerske for ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

hmm ja altså det er jo mikrospor der skal til. så hvis der er bare en smule rester, så ja. det behøver ikke kunne ses med det blotte øje. Men ja det skal meget lidt til at der komemr protein i. hvad var dit BT??

okay, ja, så kunne det måske også 'bare' være det..
Jeg kan ikk huske de præcise tal, men de lå rigtig fint i følge min læge..

Tak for dine svar..

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Siger du til DRONNINGEN af 'nu går jeg i panik, tager alle sorger på forskud og er sikker alt hvad der kan gå galt vil gå galt'!

Jeg har været der en million gange og ved hvor vigtigt det er at få det ned på et rationelt plan

- og det var da så lidt Man er vel ikke sygeplejerske for ingenting

aha..! sad godt nok lige, og lurede på, om du mon skulle være sygeplejeske eller sådan noget...

Jamen altså, det er jo frygteligt, sådan som tankerne kan køre én helt op til det plan, hvor man næsten ikk kan se fornuften og virkeligheden længere.. Så er det da godt, at der er andre der ka..

Anmeld

18. september 2010

klmf

Anonym skriver:

aha..! sad godt nok lige, og lurede på, om du mon skulle være sygeplejeske eller sådan noget...

Jamen altså, det er jo frygteligt, sådan som tankerne kan køre én helt op til det plan, hvor man næsten ikk kan se fornuften og virkeligheden længere.. Så er det da godt, at der er andre der ka..

Hvis ikke du var gravid, ville jeg sige tag et stort glas rødvin og slap af - nu må du nøjes med at slappe af

Anmeld

18. september 2010

Maise

Anonym skriver:

okay, ja, så kunne det måske også 'bare' være det..
Jeg kan ikk huske de præcise tal, men de lå rigtig fint i følge min læge..

Tak for dine svar..

Ja der kan være flere årsager som flere har svaret dig på. bare du holder øje med BT, din almene tilstand, svimmelhed, hovedpine, kvalme, kløe på kroppen (kan også bare være den kendte graviditeteskløe hvis man får det) Ødemer der kommer meget hurtigt og bliver(kan også bare være hoved der sætter sig fast i bækkenet og klemmer på venerne-gjorde min baby, åhhh mega meget væske)

Håber alt går dig godt.

mvh Maise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.