et brev - og nu meget nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

tusind tak for din søde besked, sussie..

Jeg er vist lidt mere rolig nu efter at have et par svar der næsten alle siger det samme - at det ikk behøver at være alvorligt.. så vil jeg prøve at nyde resten af min fødselsdag..

Jamen jamen stort tillykke søde ven
Kæmpe knus fra mig til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Årh, så er det da klart du er ekstra opmærksom. Kan jo heller ikke love noget, men bare sige at lidt protein i urinen altså ikke er grund til babu-babu. Tænk på det på den her måde, hvis det var alvorligt, så havde de ikke bare sendt dig et brev, så havde de ringet dig op. INGEN lader et alvorligt laboratoriesvar, der kræver hurtig handling ligge weekenden over og sender besked med brev!!

Gav det lidt ro?

ja, jeg ved nu snart ikke, charlotte.. de har faktisk prøvet, at ringe til mig.. Men med hemmeligt nummer, og mens jeg har haft undervisning, så jeg har ikke kunne vide, at det var dem.. men jeg vil prøve, at slå koldt vand i blodet.. Det er min fødselsdag i dag, og har en aftale med et par veninder om lidt - det vil jeg prøve at nyde.. og heldigvis, har alle svarene indtil videre, været rimelig ens - det beroliger mig lidt..

Tusind tak..!

Anmeld

18. september 2010

Maise

Du skriver du har blødt, og blod i urinen giver også proteiner i urinen, så bare rolig

Anmeld

18. september 2010

klmf

Anonym skriver:

ja, jeg ved nu snart ikke, charlotte.. de har faktisk prøvet, at ringe til mig.. Men med hemmeligt nummer, og mens jeg har haft undervisning, så jeg har ikke kunne vide, at det var dem.. men jeg vil prøve, at slå koldt vand i blodet.. Det er min fødselsdag i dag, og har en aftale med et par veninder om lidt - det vil jeg prøve at nyde.. og heldigvis, har alle svarene indtil videre, været rimelig ens - det beroliger mig lidt..

Tusind tak..!

Det er nok fordi, de først har prøvet at ringe for at sige du skal have den gentaget. Når du så ikke har taget den, sender de brev - helt almindelig procedure, for at få dagens prøvesvar 'af vejen', så de ikke skal prøve at ringe igen mandag

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

Du skriver du har blødt, og blod i urinen giver også proteiner i urinen, så bare rolig

kan det give udslag så længe efter..? Jeg stoppede med at bløde søndag aften, og urinprøven er lavet onsdag formiddag.. Umiddelbart, så tror jeg ikk, at jeg bløder mere.. Ja, jeg kigger altså hver gang..

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Det er nok fordi, de først har prøvet at ringe for at sige du skal have den gentaget. Når du så ikke har taget den, sender de brev - helt almindelig procedure, for at få dagens prøvesvar 'af vejen', så de ikke skal prøve at ringe igen mandag

jeg håber, at du har ret.. det har du sikkert..

Men må da indrømme, at det løb mig koldt ned af ryggen, da jeg læste brevet.. jeg er mere rolig nu..

Anmeld

18. september 2010

vingummibamse

Anonym skriver:

mange tak for dit svar..

Hvordan bliver du fulgt..? Altså hvor ofte bliver blodtrykket målt og sådan..?
Mit blodtryk lå i øvrigt rigtig fint i sidste uge hos lægen..

Jeg har været i en periode hvor det var hver anden dag.. nu er de så mere rolige da mit blodtryk er nede på normal igen...

men skal til vægtscaning af baby inden længe for at de er helt sikkre på at hun tager nok på...

Anmeld

18. september 2010

klmf

Anonym skriver:

jeg håber, at du har ret.. det har du sikkert..

Men må da indrømme, at det løb mig koldt ned af ryggen, da jeg læste brevet.. jeg er mere rolig nu..

Vil stadig fastholde, at hvis det var alvorligt havde de ikke ladet dig gå weekenden over, så havde de blevet ved med at forsøge at ringe - eller også havde de bedt dig om at henvende dig aldeles omgående!!

Så er sikker på at der er tale om helt almindelig kontrol - helt uden panik

Anmeld

18. september 2010

Maise

Anonym skriver:

kan det give udslag så længe efter..? Jeg stoppede med at bløde søndag aften, og urinprøven er lavet onsdag formiddag.. Umiddelbart, så tror jeg ikk, at jeg bløder mere.. Ja, jeg kigger altså hver gang..

hmm ja altså det er jo mikrospor der skal til. så hvis der er bare en smule rester, så ja. det behøver ikke kunne ses med det blotte øje. Men ja det skal meget lidt til at der komemr protein i. hvad var dit BT??

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Vil stadig fastholde, at hvis det var alvorligt havde de ikke ladet dig gå weekenden over, så havde de blevet ved med at forsøge at ringe - eller også havde de bedt dig om at henvende dig aldeles omgående!!

Så er sikker på at der er tale om helt almindelig kontrol - helt uden panik

det lyder også aldeles fornuftigt, det du skriver.. men når tankerne først flyver, så er det altså ikk nemt, at tænke helt rationelt..

Tusind tak fordi du bruger tid på det her - og så til en helt fremmed.. det er jeg glad for..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.