Riksen skriver:
Puha! Der bristede min idylliske forestilling om et "normalt liv"
Ej, jeg har forvejen altid haft let til tårer, men det her er på et niveau, hvor selv jeg synes, jeg tuder for meget - og så er det slemt. Men jeg har heldigvis en dejlig og ikke mindst forstående kæreste, der kan rumme mine følelser, når jeg ikke selv kan - hurra for det!
Men jeg er da godt nok spændt på hvordan vores nye liv bliver - især i forhold til min psyke - håber da at mine raseriudbrud bliver moderede en smule

Jeg skulle lige til at skrive et indlæg omkring PRÆCIS det samme som dit!.. Jeg er ved at være helt bange for mig selv. Igår var en rigtig slem dag og der foreslog jeg faktisk kæresten at han fandt et andet sted at bo indtil jeg var blevet mere normal oven i bøtten igen!... Det vil han selvfølgelig ikke, han går ingen steder som han siger
Men jeg undre mig sgu godt nok over nogen gange hvorfor han ikke gør!... Jeg har også sagt til ham at vi ikke skal have flere børn end baby der er i maven, for jeg er bange for at jeg totalt mister min forstand. Men det tror han nu heller ikke holder... Vi SKAL da have flere siger han. Ja right!... Ej det skal vi da sikkert, men ja jeg er godt nok bange for mig selv nogen gange. Jeg kan blive SÅ vred og frustreret over de mindste ting og beskylde ham for alverden han ikke har gjort. Bagefter ja så tuder jeg, nej HULKER over hvor forfærdelig en kæreste jeg er og bliver så flov, så flov.
Jeg har haft snakket med et par veninder der ikke rigtig synes de var så påvirket af hormoner under deres graviditet, så jeg er da bare SUPER glad for at vide jeg ikke er den eneste og dermed selvskrevet til den lukkede, SELVOM jeg godt kunne unde jer andre IKKE at have alle disse forfærdelige udbrud...
Det kan godt være det er svært for os, det med at vi bliver gravide og ikke længere har den samme kontrol over os selv og at vores krops vigtigste formål nu er at gro en sund og rask baby, frem for at være tynd og lækker, men det må også være hårdt at være MANDEN der bare står på sidelinjen og tager imod den ene spand lort efter den anden. Så en TAK til de tålmodige mænd! vi ELSKER jer, SELV når vi ligner nogen der er klar til at flå jeres øjne!....
Anmeld