Fra furie til tudefjæs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Riksen

Eijh det er virkelig også fantastisk når han får lov at mærke liv. Så er han meget mere med. Synes godt det kan være lidt ærgerligt at graviditeten er så meget for moren og ikke rigtig for faren.

Mht til lykke over små bitte bukser kan jeg fuldstændig følge dig, men det er som om Jens ikke forstår min umiddelbare kærlighed (for det er det!) overfor marineblå fløjlsbukser med rød traktor på numsen?!??!?! Så er det godt i herinde er mere forstående!

Jamen, altså! De mænd! Tommy er egentlig meget overbærende og kan godt forstå at jeg synes brune, fløjlsoveralls er for nuttede og et musthave, men så bruges der heller ikke mere tid på det.

Jeg kan fx sidde på gulvet og have pakket alt det tøj, vi har fået og købt, ud - bare for at se på det, nusse det, sætte det sammen i outfits, for så at lægge det hele sammen og på plads igen. Der står Tommy altså lidt af... og så er det nemlig rigtigt rart at baby.dk er fyldt med forstående hormonbomber, der sætter lige så stor pris på at ae nyindkøbt babytøj, som jeg gør!

Ps. bukser med traktor på numsen - hvor nuttet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Jamen, altså! De mænd! Tommy er egentlig meget overbærende og kan godt forstå at jeg synes brune, fløjlsoveralls er for nuttede og et musthave, men så bruges der heller ikke mere tid på det.

Jeg kan fx sidde på gulvet og have pakket alt det tøj, vi har fået og købt, ud - bare for at se på det, nusse det, sætte det sammen i outfits, for så at lægge det hele sammen og på plads igen. Der står Tommy altså lidt af... og så er det nemlig rigtigt rart at baby.dk er fyldt med forstående hormonbomber, der sætter lige så stor pris på at ae nyindkøbt babytøj, som jeg gør!

Ps. bukser med traktor på numsen - hvor nuttet!!

Ja også mig! Pakker det hele ud bare for at pakke det væk igen - har ellers aldrig brudt mig særlig meget om at lægge tøj sammen

Og når du nu siger det på den måde...

Og så var de bare blå med rød traktor i stedet

Anmeld

24. september 2010

Mettemus

Ej wauw et godt billede jeg lige fik sat ind der! Håber du fanged ideen alligevel

Anmeld

24. september 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Ej wauw et godt billede jeg lige fik sat ind der! Håber du fanged ideen alligevel

Jep! Jeg fangede skam ideen - de er bare sååå fine! Kan godt forstå at du er forelsket!

Anmeld

24. september 2010

Maria-s

Riksen skriver:

Puha! Der bristede min idylliske forestilling om et "normalt liv"

Ej, jeg har forvejen altid haft let til tårer, men det her er på et niveau, hvor selv jeg synes, jeg tuder for meget - og så er det slemt. Men jeg har heldigvis en dejlig og ikke mindst forstående kæreste, der kan rumme mine følelser, når jeg ikke selv kan - hurra for det!

Men jeg er da godt nok spændt på hvordan vores nye liv bliver - især i forhold til min psyke - håber da at mine raseriudbrud bliver moderede en smule

Jeg skulle lige til at skrive et indlæg omkring PRÆCIS det samme som dit!.. Jeg er ved at være helt bange for mig selv. Igår var en rigtig slem dag og der foreslog jeg faktisk kæresten at han fandt et andet sted at bo indtil jeg var blevet mere normal oven i bøtten igen!... Det vil han selvfølgelig ikke, han går ingen steder som han siger Men jeg undre mig sgu godt nok over nogen gange hvorfor han ikke gør!... Jeg har også sagt til ham at vi ikke skal have flere børn end baby der er i maven, for jeg er bange for at jeg totalt mister min forstand. Men det tror han nu heller ikke holder... Vi SKAL da have flere siger han. Ja right!... Ej det skal vi da sikkert, men ja jeg er godt nok bange for mig selv nogen gange. Jeg kan blive SÅ vred og frustreret over de mindste ting og beskylde ham for alverden han ikke har gjort. Bagefter ja så tuder jeg, nej HULKER over hvor forfærdelig en kæreste jeg er og bliver så flov, så flov.

Jeg har haft snakket med et par veninder der ikke rigtig synes de var så påvirket af hormoner under deres graviditet, så jeg er da bare SUPER glad for at vide jeg ikke er den eneste og dermed selvskrevet til den lukkede, SELVOM jeg godt kunne unde jer andre IKKE at have alle disse forfærdelige udbrud...

Det kan godt være det er svært for os, det med at vi bliver gravide og ikke længere har den samme kontrol over os selv og at vores krops vigtigste formål nu er at gro en sund og rask baby, frem for at være tynd og lækker, men det må også være hårdt at være MANDEN der bare står på sidelinjen og tager imod den ene spand lort efter den anden. Så en TAK til de tålmodige mænd! vi ELSKER jer, SELV når vi ligner nogen der er klar til at flå jeres øjne!....

Anmeld

26. september 2010

Riksen

Maria-s skriver:

Jeg skulle lige til at skrive et indlæg omkring PRÆCIS det samme som dit!.. Jeg er ved at være helt bange for mig selv. Igår var en rigtig slem dag og der foreslog jeg faktisk kæresten at han fandt et andet sted at bo indtil jeg var blevet mere normal oven i bøtten igen!... Det vil han selvfølgelig ikke, han går ingen steder som han siger Men jeg undre mig sgu godt nok over nogen gange hvorfor han ikke gør!... Jeg har også sagt til ham at vi ikke skal have flere børn end baby der er i maven, for jeg er bange for at jeg totalt mister min forstand. Men det tror han nu heller ikke holder... Vi SKAL da have flere siger han. Ja right!... Ej det skal vi da sikkert, men ja jeg er godt nok bange for mig selv nogen gange. Jeg kan blive SÅ vred og frustreret over de mindste ting og beskylde ham for alverden han ikke har gjort. Bagefter ja så tuder jeg, nej HULKER over hvor forfærdelig en kæreste jeg er og bliver så flov, så flov.

Jeg har haft snakket med et par veninder der ikke rigtig synes de var så påvirket af hormoner under deres graviditet, så jeg er da bare SUPER glad for at vide jeg ikke er den eneste og dermed selvskrevet til den lukkede, SELVOM jeg godt kunne unde jer andre IKKE at have alle disse forfærdelige udbrud...

Det kan godt være det er svært for os, det med at vi bliver gravide og ikke længere har den samme kontrol over os selv og at vores krops vigtigste formål nu er at gro en sund og rask baby, frem for at være tynd og lækker, men det må også være hårdt at være MANDEN der bare står på sidelinjen og tager imod den ene spand lort efter den anden. Så en TAK til de tålmodige mænd! vi ELSKER jer, SELV når vi ligner nogen der er klar til at flå jeres øjne!....

Jamen, velkommen i klubben for de hormonelle hysteriske!

Nej, du er så absolut ikke den eneste. Du læsser bare af herinde, hvis dine veninder ikke kan forstå dig - det gør jeg i hvert fald.

Jeg tror nu heller ikke at det altid er sjovt og hyggeligt at være mand med en gravid kæreste. Klap på skulderen til dem!

Anmeld

26. september 2010

Maria-s

Riksen skriver:

Jamen, velkommen i klubben for de hormonelle hysteriske!

Nej, du er så absolut ikke den eneste. Du læsser bare af herinde, hvis dine veninder ikke kan forstå dig - det gør jeg i hvert fald.

Jeg tror nu heller ikke at det altid er sjovt og hyggeligt at være mand med en gravid kæreste. Klap på skulderen til dem!

Ja baby forum herinde har virkelig reddet mig mange gange! Også mht. bekymringer; det har været rart at kunne spørge til råds herinde istedet for at bekymre kæresten unødvendigt. Han kan eller har jo ligesom heller ikke mærket det på egen krop!

Ja selvom jeg kan gå og slippe hormonerne fri og bekymre mig for om det hele nu lykkeds og om vores forhold nu kan holde til alt det her, så tror jeg faktisk det binder os endnu tættere sammen. Og en stor del af æren for det ligger ved min fantastiske dejlige kæreste som jeg ikke kan rose nok  At han gentagende gange siger; Vi skal være sammen for altid, nu skal vi være en familie. Han har sådan en god sætning; "Jamen skat, vi løser det" Den sætning bruger han rigtig tit når det er jeg står grædefærdig og ikke kan overskue bare 10 min frem i tiden Om det så er praktiske ting eller mere følelsesmæssige ting, som at jeg savner ham og tid sammen, fordi han tit arbejder om aftenen. Så får han rykket rundt på nogle vagter, så jeg lige kan få fyldt mine trygheds og kramme-depoter igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.