Fra furie til tudefjæs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Riksen

Er I andre også hormonellabomber, eller er jeg ved at være indespærringsmoden?!

Jeg synes godt nok mine humørsvingninger er vilde!

Jeg kan på ingen tid gå fra at være ovenud lykkelig og vandre omkring i min fine lyserøde verden fyldt med blomster og balloner til at gløde og rase af arrigskab over et eller andet mere eller mindre ligegyldigt min kæreste har sagt for derefter at tude over, at jeg blev sur på ham, for det var der jo ingen grund til, og så bliver jeg sikkert verdens dårligste og mest utålmodige mor - ever!

Det kan være helt skræmmende at være inde i mit hoved i disse dage, for hvem ved, hvad der kan ske? Jeg ved det i hvert fald ikke!

- Rikke 22+5 aka. hormonella!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

klmf

Herligt indlæg Jeg selv slap for de værste hormon-op-og-ned-ture, men efter din beskrivelse er det da ligefør jeg kan føle, hvordan det ville have været

Tror nu du er meget normal, så den lukkede er nok ikke aktuel lige i dag!!

Anmeld

18. september 2010

blomst84

Åhhhh jo, det er ikke kun dig der er i den båd!! Fare pludselig op uden grund, og skælder ud! 4 sekunder efter er jeg glad igen og kan grine af min egen underlige opførsel :-) puha hormornerne flyver rundt i luften! Knus Sabrina 23+2

Anmeld

18. september 2010

DK

Uhh jeg synes ikke det er så slemt. Men af og til har jeg sådan en aften hvor jeg bare er super sur. Så siger jeg til Kirstine at hun skal gå ind på værelset for nu skal Mikkel have skæld ud. Så går hun derop og så hælder jeg min galde ud over ham, mens han laver the og finder kager frem, og når han så er færdig med det, så sætter jeg mig i sofaen og Mikkel kalder på Kirstine at nu er jeg færdig og så hygger vi os alle sammen med the, kager og film, mens Mikkel og Kirstine sidder og fniser og laver øjne sammen, over at jeg er så "åndsvag"!!

Det fungerer helt fint!!

Anmeld

18. september 2010

Riksen

lotchen skriver:

Herligt indlæg Jeg selv slap for de værste hormon-op-og-ned-ture, men efter din beskrivelse er det da ligefør jeg kan føle, hvordan det ville have været

Tror nu du er meget normal, så den lukkede er nok ikke aktuel lige i dag!!

Du er heldig!

Rart at vide at den lukkede kan vente lidt

Anmeld

18. september 2010

klmf

DK skriver:

Uhh jeg synes ikke det er så slemt. Men af og til har jeg sådan en aften hvor jeg bare er super sur. Så siger jeg til Kirstine at hun skal gå ind på værelset for nu skal Mikkel have skæld ud. Så går hun derop og så hælder jeg min galde ud over ham, mens han laver the og finder kager frem, og når han så er færdig med det, så sætter jeg mig i sofaen og Mikkel kalder på Kirstine at nu er jeg færdig og så hygger vi os alle sammen med the, kager og film, mens Mikkel og Kirstine sidder og fniser og laver øjne sammen, over at jeg er så "åndsvag"!!

Det fungerer helt fint!!

Sikke en god mand du har Sætter kage frem og alt muligt, he he

Anmeld

18. september 2010

Riksen

blomst84 skriver:

Åhhhh jo, det er ikke kun dig der er i den båd!! Fare pludselig op uden grund, og skælder ud! 4 sekunder efter er jeg glad igen og kan grine af min egen underlige opførsel :-) puha hormornerne flyver rundt i luften! Knus Sabrina 23+2

Godt at jeg ikke er den eneste!

Jeg synes det er mærkeligt at have det sådan. Når jeg føler noget, føler jeg virkelig noget! Det er med krop og sjæl, og jeg kan ikke tale mig selv til fornuft, når ført jeg føler noget.

Jeg tuder, råber, skælder ud, bander som en havnearbejder, surmuler, piver som en fem-årig, græder vildt og ulykkeligt og griner helt hysterisk. Nogle gange bliver jeg helt nervøs for om jeg kan skræmmer min kæreste væk - det må ikke være udelukkende sjov og ballade at have en gravid hormonbombe som kæreste

Anmeld

18. september 2010

Riksen

DK skriver:

Det fungerer helt fint!!

Det er da skønt og meget praktisk at du kan fornemme, når der er optræk til noget, så du kan advare din datter. Det kan jeg godt nok ikke. Det vælter ud af mig som skidt fra en spædekalv...

Hvor sødt at Mikkel er så rummelig at han giver dig kager. Jeg får ingen kager (måske jeg skulle indføre det), men min kæreste spørger lige så stille om jeg er kølet af, når han fornemmer at faren er drevet over, og så giver han mig et stort kram. Meget overbærende!

Anmeld

18. september 2010

Diana...

Åhh ja her hjemme er manden begynd at blive lidt bange for mig griner ;). Han skulle for nylige ud og give et tilbud på noget arbejde og det var så hos nogen vi kende og de faldt selvfølgelig i snak bagefter og han kom lidt sent hjem han LISTET ind og gav mig hunde øjne og øre og turde næsten ikke sige noget fordi han var mange for jeg ville angribe ham griner. Og jeg vidste da godt det ville blive sent og var da lige glad men han var nu alligevel nervøs ha ha. 

Men ja her går jeg fra glad til sur til ked af det på 2 sek ha ha

Anmeld

18. september 2010

Riksen

Diana... skriver:

Åhh ja her hjemme er manden begynd at blive lidt bange for mig griner . Han skulle for nylige ud og give et tilbud på noget arbejde og det var så hos nogen vi kende og de faldt selvfølgelig i snak bagefter og han kom lidt sent hjem han LISTET ind og gav mig hunde øjne og øre og turde næsten ikke sige noget fordi han var mange for jeg ville angribe ham griner. Og jeg vidste da godt det ville blive sent og var da lige glad men han var nu alligevel nervøs ha ha. 

Men ja her går jeg fra glad til sur til ked af det på 2 sek ha ha

Nårh, stakkels mand! Jeg ved ikke om min mand er nået til det punkt, hvor han er bange for mig, men det skulle ikke undre mig at der ikke er længe til

Har lidt ondt af vores mænd - vi er jo totalt utilregnelige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.