Det er da skønt og meget praktisk at du kan fornemme, når der er optræk til noget, så du kan advare din datter. Det kan jeg godt nok ikke. Det vælter ud af mig som skidt fra en spædekalv...
Hvor sødt at Mikkel er så rummelig at han giver dig kager. Jeg får ingen kager (måske jeg skulle indføre det), men min kæreste spørger lige så stille om jeg er kølet af, når han fornemmer at faren er drevet over, og så giver han mig et stort kram. Meget overbærende!
He he ja det må man sige!! Altså kager og en kop the kan klart løse RIGTIG mange problemer (dvs. mig) herhjemme pt.!!!
I forgårs havde jeg dog en rigtig tudedag. Jeg græd hele dagen over alt muligt latterligt, blandt andet at Mikkel ikke satte hans stol ind til bordet efter brug, og at Kirsitne havde glemt at lukke et køkkenskab og at jeg skulle ud til min mor og hente noget, og at jeg skulle vaske noget tøj. UTROLIGT store problemer, he he. Jeg var ikke vred, bare sådan helt ulykkelig og gik sådan rundt med tårerne trillende ned af kinderne hele dagen, he he... Ihh hvor verden var imod mig, altså!!
Godt jeg kun har haft EEN dag som den indtil nu!! Skrækkeligt! Og man ved jo godt at man er latterlig, jeg kunne bare slet ikke holde op, og slet ikke blive glad igen!! Det var som om at aller inderst er man helt normal og kan sagtens se at man er helt ude i tovene, men det der kommer ud af een er kun tårer og ulykkelighed!
CHRIST!!
Anmeld