Lidt billedspam.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

saxa

så er Tamica blevet 11 dage, hun er simpelthen så fantastisk og dejlig!!!!  Og ikke mindst nem..... Der er bare ikke noget med hende overhovedet....

Filuca og Milas har taget rigtig godt imod hende så det er skønt..... Det er virkelig dejligt at ha' en lille baby igen

Her er "lidt" billeder af hende fra de sidste 11 dage

Hoooold k*** hvor er hun  lækker - og sikke nogle dejlige unger du har digKan kun give dig ret i det er dejligt med en lille baby igen

Smukt navn forresten... Kan godt huske du havde nævnt det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Tina2

saxi skriver:

Hoooold k*** hvor er hun  lækker - og sikke nogle dejlige unger du har digKan kun give dig ret i det er dejligt med en lille baby igen

Smukt navn forresten... Kan godt huske du havde nævnt det..

Tak Marianne Ja, vi har kørt noget frem og tilbage i de navne, Thomas og Filuca sagde for længe siden at Tamica var deres favorit, så det var mig der var lidt længe om at bestemme mig  Men det er det helt rigtige navn til hende

Håber det går godt hos jer? Er han nem?

Anmeld

20. september 2010

saxa

Tina2 skriver:

Tak Marianne Ja, vi har kørt noget frem og tilbage i de navne, Thomas og Filuca sagde for længe siden at Tamica var deres favorit, så det var mig der var lidt længe om at bestemme mig  Men det er det helt rigtige navn til hende

Håber det går godt hos jer? Er han nem?

Så lidt Og det var nemt nok at få godkendt??

Jah Oliver er bare suoer nem, det er helt dejligt at prøve det også.. Hehe.. Søsteren var jo en værre skrighals da hun var lille, men det er ham her sq ikke.. (endnu!!) Alt går bare helt perfekt herhjemme.. Vi nyder at være en familie på 4Og så er det bare så skønt at Yasmin har taget så godt imod ham.. Det var nemlig vores største bekymring..

Anmeld

20. september 2010

Heidimed lea

suk hun er stadig dejlig  håber alt stadig ånder fred i og ro i det lille hjem                  kram Heidi

Anmeld

20. september 2010

Mai-pigen

Hold da op, tiden går stærkt, er det allerede 11 dage siden du fødte..  Hvor er det bare nogle skønne billeder.. Glæder mig til jeg er på den side af fødslen........

Anmeld

20. september 2010

Tina2

saxi skriver:

Så lidt Og det var nemt nok at få godkendt??

Jah Oliver er bare suoer nem, det er helt dejligt at prøve det også.. Hehe.. Søsteren var jo en værre skrighals da hun var lille, men det er ham her sq ikke.. (endnu!!) Alt går bare helt perfekt herhjemme.. Vi nyder at være en familie på 4Og så er det bare så skønt at Yasmin har taget så godt imod ham.. Det var nemlig vores største bekymring..

Det er ikke godkendt endnu, skal over med papirerne imorgen, så håber jeg ikke det tager for lang tid..... Men kan virkelig ikke se hvad der sku' være med navnet der ku' gøre de ikke vil godkende...

Åh, det lyder bare dejligt det går så godt hos jer:-) Kan huske bekymringerne om netop det samme da vi fik Milas.... Har selvfølgelig også haft dem denne gang men ikke helt så meget... Og ungerne er rigtig glad for Tamica, så det er dejligt. Filuca vil gerne sidde med hende flere gange om dagen:-)

Anmeld

20. september 2010

Tina2

Heidimed lea skriver:

suk hun er stadig dejlig  håber alt stadig ånder fred i og ro i det lille hjem                 kram Heidi

Hej Heidi, det går stadig fint, hun har dog lidt ondt i maven idag, så nu sover hun da endelig fordi hun fik lov at falde i søvn ovenpå mig, men ellers hun været noget urolig, tror det er maven.....

Anmeld

20. september 2010

Tina2

Mai-pigen skriver:

Hold da op, tiden går stærkt, er det allerede 11 dage siden du fødte..  Hvor er det bare nogle skønne billeder.. Glæder mig til jeg er på den side af fødslen........

Ja, det går stærkt og du kan godt glæde dig!!!!! :-) Glæder mig rigtig meget til du billedspammer

Anmeld

20. september 2010

Mai-pigen

Tina2 skriver:

Ja, det går stærkt og du kan godt glæde dig!!!!! :-) Glæder mig rigtig meget til du billedspammer

Det gør jeg godt nok også selv.... Ved ikke mere hvad jeg skal gøre for at fremskynde processen.. Bliver at igang imorgen aften, havde bare håbet det ville ske inden naturligt...

Anmeld

20. september 2010

Tina2

Mai-pigen skriver:

Det gør jeg godt nok også selv.... Ved ikke mere hvad jeg skal gøre for at fremskynde processen.. Bliver at igang imorgen aften, havde bare håbet det ville ske inden naturligt...

Ja det kan jeg godt forstå, hvor langt er du siden du skal sættes igang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.