Lidt billedspam.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

smvelf

HOLD K... Hvor er hun bare dejlig. Uha uha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Bare mig..

Nøjh, hvor er hun dog bare en køn lille pige..

Endnu engang stort tillykke med hende!

Anmeld

18. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

NØØØØØØJ hvor er hun LÆKKER, Tina!!!!!!!!!!!!! SÅ smuk og bedårende! Iihh, hvor kunne jeg godt tænke mig lige at snuse til hende De der små mørke øjne, altså...., gud hvor er hun dejlig Og hvor er det dejligt at høre at det går så godt, du bliver bare ved og ved med at være irriterende overskudsagtigt

Tak søde, jamen hun er en skøn nullergøj, jeg eeeeelsker den skønne, dejlige baby

Og hun ER virkelig så nem  Har ikke rigtig haft nogle skrigeture... Dog er hun ikke meget for at ligge på puslebordet, den der refleks de har (kan ikke huske hvad SP kaldte den) men hvor de ligger og spjætter hvis de har for meget plads omkring sig, den er over normalen ved hende.... Hun skal helst svøbes når hun ligger der eller ligger og sover....

Men ellers er der ikke noget med hende, bare hun må ligge på min mave/bryst at sove om natten, så får jeg 4-5 timer af gangen  Ligger hun ved siden af mig 2-3 timer... Så hun har det bare bedst meget tæt på moar

Anmeld

18. september 2010

Tina2

smvelf skriver:

HOLD K... Hvor er hun bare dejlig. Uha uha.

Tak for det

Anmeld

18. september 2010

Tina2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nøjh, hvor er hun dog bare en køn lille pige..

Endnu engang stort tillykke med hende!

Tak skal du ha

Anmeld

18. september 2010

dorthemus

ÅHHHHHHHHHHH hvor er hun altså nuser

Anmeld

18. september 2010

Tina2

dorthemus skriver:

ÅHHHHHHHHHHH hvor er hun altså nuser

Taaark, Dorthe

Anmeld

18. september 2010

grinbidderen

hold da op en rigtig smuk lille pige og et fantastisk navn håber i får navnet godkendt..

et supe kært billede af far og datter der holder i hånd/finger..

Anmeld

18. september 2010

Tina2

grinbidderen skriver:

hold da op en rigtig smuk lille pige og et fantastisk navn håber i får navnet godkendt..

et supe kært billede af far og datter der holder i hånd/finger..

Tak skal du ha'  Uhh, jeg håber også navnet bli'r godkendt, men det tror jeg nu, kan ikke se hvorfor de sku' sige nej, det er jo ikke et navn der er total underligt eller ikke til at udtale

Anmeld

18. september 2010

grinbidderen

Tina2 skriver:

Tak skal du ha'  Uhh, jeg håber også navnet bli'r godkendt, men det tror jeg nu, kan ikke se hvorfor de sku' sige nej, det er jo ikke et navn der er total underligt eller ikke til at udtale

nejet er super flot navn, tror nu nok det ville blive.

og det var såå lidt man skal jo være ærlig.. smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.