Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så er Tamica blevet 11 dage, hun er simpelthen så fantastisk og dejlig!!!! Og ikke mindst nem..... Der er bare ikke noget med hende overhovedet....
Filuca og Milas har taget rigtig godt imod hende så det er skønt..... Det er virkelig dejligt at ha' en lille baby igen
Her er "lidt" billeder af hende fra de sidste 11 dage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhh en dejlig skøn lille prinsesse... Jeg er helt solgt...
Majbritt
Tina2 skriver: så er Tamica blevet 11 dage, hun er simpelthen så fantastisk og dejlig!!!! Og ikke mindst nem..... Der er bare ikke noget med hende overhovedet.... Filuca og Milas har taget rigtig godt imod hende så det er skønt..... Det er virkelig dejligt at ha' en lille baby igen Her er "lidt" billeder af hende fra de sidste 11 dage
Hun ser bare dejlig lækker ud og sikken et flot navn.Har ikke tænkt over før nu, at dine børns navne er ret specielle, men hvor er det tre pæne navne.
Tillykk med hende..
hvor er hun dejlig
Årh hvor er hun da dejlig!!!
Og sikke en smukke børn du har i øvrigt!!!
twinboys skriver: Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhh en dejlig skøn lille prinsesse... Jeg er helt solgt... Majbritt
Taaaak, ja det er jeg bestemt også Det er altså så hyggeligt med en baby i huset igen
CamillaSoefelt skriver: Hold nu op hvor er hun bare skøn.
Hold nu op hvor er hun bare skøn.
Tak skal du ha'
Pia skriver: Hun ser bare dejlig lækker ud og sikken et flot navn.Har ikke tænkt over før nu, at dine børns navne er ret specielle, men hvor er det tre pæne navne. Tillykk med hende..
Tak skal du ha'.... det var ikke helt nemt med navnet denne gang... Sku' jo passe til de andre, og vi havde slet ingen pigenavne..... Skal dog søge om det, da det ikke er godkendt.... Sså det er vi igang med
nutche skriver: hvor er hun dejlig
tak skal du ha'
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128