Hej med jer
Nu har jeg fulgt med på sidelinien her et stykke tid - jeg syns faktisk det er lidt synd der ikke er flere mænd der skriver indlæg.
Jeg må sgu sige jeg er lidt forundret over størstedelen af jeres svar til "anonym"...
Altså - skal jeg være HELT 100% ærlig - skulle "anonym" være en smilende, sød, dejlig, lækker, rengørende, tøjvaskende, madlavende, aldrig brokkende kvinde - så er hun jo perfekt for ENHVER mand!!
For uanset hvordan vi vender og drejer den, så gider de fleste af os ikke de der huslige pligter - MEN DER ER MAN SGU DA NØD TIL!!!
Jeg skal på ingen måde gøre mig selv hellig - jeg er selv lettere svær at få i omdrejninger af mig selv, men gør sgu hva der blir bedt om - for som et af jer skriver: så er man to om det...
Det slog mig også at "anonym" selv skriver "jeg valgte jo selv at få barn" - var far slet ikke inde over den beslutning? Han lyder i mine ører som lidt af en klovn der stadig hænger i jeres "gamle liv" hvor i kun var jer to - men selv DER ville det ikke være fair at du selv sku stå for alt...
Jeg vil nu gøre mig voldsomt upopulær hos størstedelen af det mandlige køn - jeg vil afsløre noget om os (som nogen af jer måske allerede ved - hvis ikke, kan i godt spidse ører...)
MÆND ER SIMPLE!!!!!
Der skal såre lidt til at gøre os glade - til gengæld skal der ret meget til for at vi fatter hvad det er i mener.
Vi ser bare forskelligt på tingene - men de fleste gange har i sgu ret!
summa summarum - jeg kan sagtens forstå du er træt af ham - det var IKKE ok det han gjorde.
Velkommen ind fra sidelinjen! Med de ord skal du vist nok falde godt til i hønsegården 
Ej, det var super godt skrevet, og ja, I er simple. I skal have tingene at vide 472 gange.. Men altså, vi kvinder kan godt regne med at mændene læser hvad vi tænker, men nej... Det kan I bare ikke. Vi må åbne munden og sige det!
Trådstarter: Jeg synes det er en rodet situation. Jeg kan godt se at det økonomisk kan være problematisk med en taxa. Men min holdning er, har man råd til at tage i byen har man også råd til at komme sikkert hjem.. At du tager din datter op midt om natten kan jeg kun synes er usmart - men i situationen havde du jo ikke andre valg.
Jeg synes som de første i tråden at en hygge aften med din mor og datter havde været en super løsning. Så kunne han og tømmermændene hygge sig derhjemme. Kunne se det ikke var muligt, det vr ærgeligt!
Håber I får talt ud om det. For ja, han skal høre det.. Have det ind med ske.. Ellers har han nok ikke en chance for at ændre det til en anden gang.
Vi ka alle "trænge" til en koger i byen.. Men nu er han far, og det er også hans barn.. Måske det er din tur til at tage afsted næste gang. Så skal han nok få øjnene op for, hvilket arbejde du gør derhjemme!