Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Anonym trådstarter

Hej alle

jeg har lige brug for at komme ud med noget. Og høre om det bare er mig som er en sur mokke.
I går var kæreste til sommerfest i firmaet og vi havde lavet den aftale at han ikke skulle blive alt for fuld da han jo også har en datter at skulle tage sig af. Gider ikke helt den bare skal tørres af på mig når jeg til hverdag er alene med hende mens han er på arbejde og er mere på end ham når han så endelig kommer. Så weekenderne håber jeg på lidt pusterum (hvilket sjældent sker). Nå men jeg havde sagt jeg nok skulle hente ham så vi ikke skulle bruge penge på taxa. Men så ringer han kl. 3 og vil hentes (var ikke meningen det sku blive så sent), så må jeg jo gøre mig klar til at køre og pakke lillepigen godt ind. Inden jeg når at komme ud af døren har han ringet tre gange for at oplyse mig tre forskellige adresser hvor jeg skal hente ham.
Men jeg får bakset mig ud i bilen og finder ud af tanken er Tom så må lige ind og tanke også. Kæresten bliver stadig ved med at oplyse mig forskellige adresser og bruger det argument at han ikk kan stå stille et sted fordi der er så mange mennesker og ikke vil overfaldes (fair nok ?) men ungen skriger bag i bilen og jeg vil bare gerne vide et sted jeg kan køre hen. Endelig får jeg ham hentet og får af vide han var blevet "overfaldet" (slag i siden) og han slog selvfølgelig tilbage!!!! Mænd og slåskampe...
Han stinker af sprut og jeg får alt i alt sovet to timer da datteren vågner. Jeg lader ham sove så han kan være lidt frisk. Men da jeg går ind og vækker ham har han det stadig skidt. Samtidig ringet min mor og invitere på mad, jeg vil jo helt vildt gerne men han kaster op konstant så det måtte jeg glemme. Nu kl. 15.30 og han har stadig ikk fået det bedre.
Jeg er mega sur på ham. Mest fordi han ikk overholdtd den aftale om ikk at drikke for meget, og så også han ødelagde jeg ikk kom til at se min familie (ser dem ikk sp tit da de bor et godt stykke væk)
har jeg ret til at være lidt pist på ham?!
Ps to timers søvn og en dårlig kæreste plus en datter at tá sig af duer bare ikk for mig li i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

SiLiMiMa

tag da ud til din mor sammen med din datter og hyg dig med dejlig "mor-mad" og lad manden "lide" alene - så behøver du heller ikke se på det

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

Heise skriver:

tag da ud til din mor sammen med din datter og hyg dig med dejlig "mor-mad" og lad manden "lide" alene - så behøver du heller ikke se på det

Var også planen, men sku ha brugt et lift til stationen og da han konstant kaster op kan han jo ikk engang det så var bar godt og grundig i dårligt humør over ham.

Anmeld

18. september 2010

SiLiMiMa

Anonym skriver:

Var også planen, men sku ha brugt et lift til stationen og da han konstant kaster op kan han jo ikk engang det så var bar godt og grundig i dårligt humør over ham.

så har jeg misforstået...troede du hentede ham i bil og at du kunne køre hen til din mor???

ellers må han ta en pose med

Anmeld

18. september 2010

serinasmor

Anonym skriver:

hmmm ... ta da bilen .. hvad skal han bruge den til hvis han alligevel bare er en grøntsag idag

Anmeld

18. september 2010

Ann.

Den er svær - men egentlig så synes jeg faktisk du overreagere lidt.

Hvis han arbejder hele ugen, så skal han vel også have et pusterum når han er hjemme i weekenden? Vi skiftes herhjemme rigtig meget i weekenden, da kæresten også arbejder. Så synes det er helt okay at han får lov at hygge sig.

Og det med at hente ham og tage din lille datter med midt om natten  Den forstår jeg simpelthen ikke, lad ham tage en taxa næste gang, så hun og du kan få lov at sove.

Og at han kaster op, er altså ikke ensbetydende med at han har drukket meget, man reagere forskelligt på alkohol. Og selvfølgelig stinker man af sprut når man har drukket, den kommer du ikke udenom.

Dette skriver jeg ikke for at række ned på dig, men det er min synsvinkel.

Anmeld

18. september 2010

twinboys

Heise skriver:

Jeps lige mine ord...

Anmeld

18. september 2010

Sunflower

Anonym skriver:

Ja jeg troede nu også du havde bil. Men hvis det blot er fordi du hellere vil tage toget så lad da bilen holde i nærheden af stationen Hvis kæresten er dårlig skal han jo alligevel ikke bruge den til noget...

Anmeld

18. september 2010

SiLiMiMa

TrineLærke skriver:

Hvis han arbejder hele ugen, så skal han vel også have et pusterum når han er hjemme i weekenden? Vi skiftes herhjemme rigtig meget i weekenden, da kæresten også arbejder. Så synes det er helt okay at han får lov at hygge sig.

Og det med at hente ham og tage din lille datter med midt om natten  Den forstår jeg simpelthen ikke, lad ham tage en taxa næste gang, så hun og du kan få lov at sove.

Og at han kaster op, er altså ikke ensbetydende med at han har drukket meget, man reagere forskelligt på alkohol. Og selvfølgelig stinker man af sprut når man har drukket, den kommer du ikke udenom.

ved godt, det er plat at skrive, men:

jeg er enig!!

Anmeld

18. september 2010

Silas&Mille

TrineLærke skriver:

Sad faktisk med samme tanke...

Jeg er endnu ikke blevet mor (bliver først til januar), men kan sagtens forestille mig at manden  har brug for lidt pusterum i weekenden og komme lidt væk, lige som moren også har brug for det en gang i mellem. Desværre kan det bare være svært for moren at komme væk de første 6-12 måneder alt efter om man ammer eller ej. (bare en tanke).

Og ja det med at tage datteren med ud midt om natten, 'bare' for at hente manden til en fest...  heller ikke lige noget jeg ville have gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.