Clara presser og presser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Risen

Maise skriver:

Forstoppelse = hård mave.

det er muligt at afføringen var grumset fordi du havde givet laktulose, men ved det ikke. Synes du skal tale med lægen. men det er jo ellers meget normalt at der sagtens kan gå op til 1 uge  eller lidt mere før de skider. men har hun ondt hver dag??

Ja det er selvfølgelig ikke til at sige. Nej hun har ikke desideret ondt hver dag, men hun presser hver dag uden der kommer noget ud. De sidste to dage har hun haft ondt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Maise

Risen skriver:

Ja det er selvfølgelig ikke til at sige. Nej hun har ikke desideret ondt hver dag, men hun presser hver dag uden der kommer noget ud. De sidste to dage har hun haft ondt. 

hmmm øv hvor syndt. synes du lige skal ringe til lægen, det kan være de har nogle trix i ærmet.

Anmeld

5. oktober 2010

Lou87

Hej..
læste ikk li alle svarene, men ville blot foreslå zoneterapi!
det hjalp på min pige.. dog er hun på flaske...
men hun maste og maste nemlig også! og havde nærmest "chili" prutter.. det har bare hjulpet kanon

Held og lykke !

Anmeld

5. oktober 2010

Risen

Lou87 skriver:

Hej..
læste ikk li alle svarene, men ville blot foreslå zoneterapi!
det hjalp på min pige.. dog er hun på flaske...
men hun maste og maste nemlig også! og havde nærmest "chili" prutter.. det har bare hjulpet kanon

Held og lykke !

Hej Overvejer det også rigtigt meget. Kender du en god en? og hvad gav du for det prismæssigt?

Anmeld

5. oktober 2010

Lou87

Risen skriver:

Hej Overvejer det også rigtigt meget. Kender du en god en? og hvad gav du for det prismæssigt?

Vi kan varmt anbefale det ihvertfald.. Jeg brugte en i Sorø, så ved ikk hvor langt det er fra dig ? Men hun hedder Britta.

Jeg gav 225,- kr plus danmark giver lidt tilbage også, hvis du er medlem der.

Fire gange var nok for min pige ihvertfald.. andre kan hjælpes allerede efter første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.