Clara presser og presser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Risen

Maise skriver:

hun har ikke for snæver endetarm?? mange babyer bliver født med dette. bare så du er obs på det. jeg sak en vatpind(børne) op i røven på hende. kørte den lidt rundt og så kan du ellers tro hun sked.

Nej det tror jeg ikke ? Min SP sagde at jeg slet ikke måtte rører dernede med noget som helst.. Det var hun ikke tilhænger af ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Maise

Risen skriver:

Nej det tror jeg ikke ? Min SP sagde at jeg slet ikke måtte rører dernede med noget som helst.. Det var hun ikke tilhænger af ?

nej man skal også passe på for de skal jo ikke kun kunne skide hvis man hjælper dem dernede. men jeg gjorde sådan indimellem når det blev for meget med mavesmerter og presseri og intet andet hjalp, det væltede ud med lort.

Anmeld

20. september 2010

Risen

Maise skriver:

nej man skal også passe på for de skal jo ikke kun kunne skide hvis man hjælper dem dernede. men jeg gjorde sådan indimellem når det blev for meget med mavesmerter og presseri og intet andet hjalp, det væltede ud med lort.

Nå stakkels pige :/ Hvor lang tid stod det på før det blev godt igen? 

Anmeld

20. september 2010

Maise

Risen skriver:

mindes hun var omkring 2-3 mdr.

Anmeld

20. september 2010

Maise

Risen skriver:

hmm er det normalt at have forstoppelse når hun bliver fuldt ammet?? hvor gammel er hun?? kan også "bare" være tarmene der ikke er aå udviklede endnu.

Anmeld

20. september 2010

Risen

Maise skriver:

mindes hun var omkring 2-3 mdr.

Okay, håber også det snart bliver bedre. Det er simpelthen så synd når de har ondt. . Brugte du nogensinde det der lacotulose?

Anmeld

20. september 2010

Risen

Maise skriver:

hmm er det normalt at have forstoppelse når hun bliver fuldt ammet?? hvor gammel er hun?? kan også "bare" være tarmene der ikke er aå udviklede endnu.

Nej det burde ikke være normalt overhovedet, men det har været sådan i mange uger hvor hun presser uden der kommer noget med ud.. .. Så amning kan vel give en eller anden form for forstoppelse.. 

Anmeld

20. september 2010

Maise

Risen skriver:

Okay, håber også det snart bliver bedre. Det er simpelthen så synd når de har ondt. . Brugte du nogensinde det der lacotulose?

nej det gjorde jeg ikke, for afføringen var flydende når den kom ud ogg så er det jo et tarmProblem og ikke forstoppelse. hvordan er hendes afføring??

Anmeld

20. september 2010

Risen

Maise skriver:

nej det gjorde jeg ikke, for afføringen var flydende når den kom ud ogg så er det jo et tarmProblem og ikke forstoppelse. hvordan er hendes afføring??

Jamen normalt ret flydende, har så givet lactoluse her til eftermiddags og fik så afføring for nogle timer siden . Det var ret grumset, ikke som det plejer.. Hvad betyder det? Forstoppelse?

Anmeld

20. september 2010

Maise

Risen skriver:

Jamen normalt ret flydende, har så givet lactoluse her til eftermiddags og fik så afføring for nogle timer siden . Det var ret grumset, ikke som det plejer.. Hvad betyder det? Forstoppelse?

Forstoppelse = hård mave.

det er muligt at afføringen var grumset fordi du havde givet laktulose, men ved det ikke. Synes du skal tale med lægen. men det er jo ellers meget normalt at der sagtens kan gå op til 1 uge  eller lidt mere før de skider. men har hun ondt hver dag??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.