Clara presser og presser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

maria87

prøv noget som hedder laktolose(staves?)

Lægen siger det er godt ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Corn

maria87 skriver:

prøv noget som hedder laktolose(staves?)

Lægen siger det er godt ....

Jeg synes personligt, at det er bedst at "nøjes" med det, baby kan indtage via amning, når nu baby fuldammes. Men det er selvfølgelig op til den enkelte

Anmeld

19. september 2010

Louisevt

Hej ! Hvor gammel er din datter? Børn der bliver ammet kan ikke blive forstoppet! Istedet for kan det være problemer med fordøjelsen - det tager jo noget tid inden maven er helt oppe i gear! Når de er 3 måneder siges det at maven skulle fungere!

Har du lavet cykel bevægelser med hendes ben og masseret hende med uret rundt om navlen? Det virker for min søn! Jeg gør det stadig og han er 5 måneder!

Anmeld

19. september 2010

Bebsen

Min SP sendte mig på apoteket efter Laktolose (staves??) og da jeg kom hjem efter at have købt det sagde jeg til Xander at nu havde han sidste chance for at han selv kunne, og gik så på badeværelset for at skifte ham... Og Weee, så var der bonusble, hihi

Du skal nok lige høre med din læge/SP om brug af laktolose,  men det er da ihvertfald en mulighed... Det er så synd hvis de har ondt i mavsen

Anmeld

19. september 2010

<3

Min søn fik også forstoppelse på fuldamning. Vi endte med at prøve div. men du skal klart til lægen for få checket det hele også så lægen er med ind over hvad I prøver jer med og ikke mindst ihvilke mængder.

En ting der hjalp Tjalfe gevaldigt var at komme i svømmehallen. Det masserede hans mave/tarme så dybt at det rent faktisk virkede.

Men rigtigt god bedring med det lille pus!

Anmeld

20. september 2010

Risen

Øv for en møg nat.. Clara vågnede omkring 4 tiden og har bare skreget siden .. hun har seriøse maveproblemer .. :/ 

Anmeld

20. september 2010

Low

Risen skriver:

Øv for en møg nat.. Clara vågnede omkring 4 tiden og har bare skreget siden .. hun har seriøse maveproblemer .. :/ 

Jeg synes du skal tage forbi din læge med hende søde. Især hvis hun prøver at presse og intet sker.. held og lykke med hende, jeg har desværre ingen gode råd

Anmeld

20. september 2010

Karo

Min datter kommer også kun af med afføringen en gang om ugen, men hun virker ikke som om det er et problem for hende.

Jeg fik et kursus i baby massage med min søn, og hver gang jeg masserede ham havde han afføring (han var også en 1 gang om ugen baby), så det hjalp for mig.

Anmeld

20. september 2010

Malthes mor

Min store dreng på nu 4 år, bøvlede også rigtig meget med sin mave, da han var helt lille. Han pressede og pressede, men der kom ikke rigtig noget. Vi blev anbefalet Grøn Allomin, for det skulle være godt for maven, men på ham hjalp det ikke. Så vi begyndte på Laktulose. Og det hjalp! Og det gode ved Laktulose er, at det producere du også selv, så det er i din egen mælk når du ammer, ifølge min SP.

Anmeld

20. september 2010

Maise

hun har ikke for snæver endetarm?? mange babyer bliver født med dette. bare så du er obs på det. jeg sak en vatpind(børne) op i røven på hende. kørte den lidt rundt og så kan du ellers tro hun sked.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.