Ej men altså! Hvor svært skal det være (G-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Miia90

uhh, jeg kan også den håber så meget den er der

hvilke behandling er du i ? og hvor mange forsøg er du på ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

bagger26

Det første billede er det bedste, kan godt se de er meget svage, MEN kan godt se en meget utydlig streg på billede nr 1 og 3, nr 2 kan jeg ikke lige fange den.. Krydser virkelig finger for dig...

Anmeld

18. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Miia90 skriver:

uhh, jeg kan også den håber så meget den er der

hvilke behandling er du i ? og hvor mange forsøg er du på ?

Tak søde. Det er IUI, andet forsøg og uden hormoner - dog med ægløsningssprøjte som hjælper på vej og gør ægget lidt mere modtageligt.

Anmeld

18. september 2010

Miia90

Følger spændt med jeg skal starte på piller imorgen. skal tage en pille i 5dage også scannes for og følge hvor store mine æg bliver, og når de er tæt på og være klar, skal jeg også tage sådan en spøjte om dig mit første forsøg  

Anmeld

18. september 2010

Miia90 skriver:

Følger spændt med jeg skal starte på piller imorgen. skal tage en pille i 5dage også scannes for og følge hvor store mine æg bliver, og når de er tæt på og være klar, skal jeg også tage sådan en spøjte om dig mit første forsøg  

Ih hvor spændende!! Vi fravalgte hormoner da jeg fint selv danner alt jeg skal. Stabil cyklus osv.

Hvilke piller skal du starte på?

Anmeld

18. september 2010

Miia90

min gyn. synes det var en god ide, det er ikk homoen, men nogen piller der skulle for mine æg til og modne sig som de skal min cyklus er også stabil. men nu prøver vi   følger bare hendes råd

hvor har du fået afvide du skal stikke dig henne ?

Anmeld

18. september 2010

min gyn. synes det var en god ide, det er ikk homoen, men nogen piller der skulle for mine æg til og modne sig som de skal min cyklus er også stabil. men nu prøver vi   følger bare hendes råd

hvor har du fået afvide du skal stikke dig henne ?

Jamen er det så ikke hormoner i lav dosis? Ih det jo ikke til at finde ud af den jungle. Hvad er jeres diagnose?

Ja, jeg har stukket mig selv denne gang.

Jeg skulle stikke mig under navlen inde for et arial på ca 10 cm i breden. Sådan lidt skråt mens man niver mavehuden der hvor man vil stikke. Det gør ikke ondt, kan måske mærkes lidt, men slet ikke noget at være bange for.

Anmeld

18. september 2010

Siljesmor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har prøvet at tage billeder, men stregen er meget utydelig på billederne. Kan se den i strakt arm når jeg sidder med den.

Men jeg prøver alligevel at poste dem. Selv om jeg ikke rigtig synes de er fyldstgørende.

Altså jeg synes bestemt at den ser positiv ud - der er ihvertfald en ekstra streg på ALLE billederne  Jeg tror at jeg ville tage én mere, og hvis den giver samme udslag så lad være med at drik dig fuld i aften  Nyd et enkelt glas, og tro på at testen viser rigtigt. Håber for dig at du er gravid

Anmeld

18. september 2010

Miia90

svigermor for sq lov til og stikke mig griner.

vi har ikk fået nogen diagnose  for vi er jo helt raske. hun vil først kalde os ufriligbarnløse hvis vi ikk bliver gravide på 3forsøg, for så går vi videre til ivf.

hva med dig har du fået en diagnose?

Anmeld

18. september 2010

bagger26

Jeg har kigget igen, og kan godt se stregen på nr 2 nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.