Anonym skriver:
Det undrer mig bare lidt, har aldrig været den jaloux type...Slet ikke....Og har aldrig før kigget en tlf/facebook el andet, men tænker bare at der da ingen grund er til at få nye pigevenner....Og da slet ikke når han ved hvor meget lige hende sårer mig netop pga rygterne.... hvis han intet havde med hende og gøre hvorfor bliver hun så ved med og dukke op alle mulige mærkelige steder...Åhhh
Må være de der fødselshormoner der stadig sidder i mig.......
kære Ano
Det lyder ikke til du har det let og stor krammer til dig for det! og hvor må det være svært for jer begge to så hurtigt at komme ud i forældreskab, når I ikke har været sammen i Længere tid.
Jeg bed dog mærke i en ting du sagde
Du skriver
" men tænker bare at der da ingen grund er til at få nye pigevenner...."
Han må vel godt få nye bekendtskaber, selvom du var gravid, og selvom det er en pige? Det lyder lidt som hormonerne der hænger fast?
Og så skriver du
"Og da slet ikke når han ved hvor meget lige hende sårer mig netop pga rygterne.... "
Jeg forstod det sådan at han havde skrevet til hende inden han havde forstået hvor meget det sårede dig?
Jeg tænker bare, det er så let at blive fanget i overanalyse af noget og det må være sket for en del måneder siden efterhånden...
Jeg synes ikke det lyder til at han har været utro og når han bliver ked af det og frustreret hver gang i taler om det, lyder det til han har det lige så træls med det som du har...
Men synes rådet om at være åben omkring det og forklare at du gerne vil stole på ham, men at usikkerheden æder dig op indefra og om du må se de beskeder, så du kan få lukket den og komme videre. Det er vel i jeres alle tres interesse (dig, ham og den lille) at komme videre og ovenpå
Jeg håber det bedste for dig og kan kun råde jeg til at få snakket om det, men ikke med anklager, men hvad du har følt og uden at give ham skylden for det. Det er jo jer begge der er "ofre" i denne situation hvis det er rygter der er startet fra nogle helt andre...
jeg håber det bedste for jer og at i kan finde en god løsning
krammer herfra