Dilemma....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.248 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har brug for noget hjælp..er jeg tosset el hvad?

Da jeg var gravid var min kæreste til en fest, der gik rygter om at han havde været sammen med en af pigerne, selv sagde han at det vidste jeg jo godt han aldrig kunne finde på.

Men det blev ved og køre i mit hoved og vi havde rigtig mange diskussioner, til sidst sagde han at det ikke var fair at jeg altid fremover ville have mistillid til ham, men come on jeg var gravid. Og ja jeg var mistænksom ved ALT. Selvfølgelig, tænker det er vel ikke for sjov de rygter startede...

Hormonerne rasede afsted..

Og da jeg har født tjekker jeg hans facebook, for kan ikke glemme det her, og så ser jeg at han har skrevet til hende dagen efter festen, om hun er kommet godt hjem osv. Hmmm gør man ikke kun det fordi man er interesseret? Er det ikke mærkeligt at han lige gjorde det til hende? Samt de bliver venner på facebook dagen efter..

Jeg drømmer om dem, bliver irriteret når han nævner det slæng hvor hun er med i, og kan rent ud sagt IKKE komme videre, jeg sidder fast, og tror de har en affære el lign. Og det gør det bare ikke nemmere at jeg fandt det brev på facebook...Ihhh..

Så hvad vil i råde mig til og gøre? - skal jeg fortælle ham at jeg har set det ? el hvad? Jeg kan jo ikke rigtig komme videre så må nok bide i det sure æble og sige jeg har set hans facebook, ligenu er jeg mistroisk hele tiden og overvejer bare om jeg skal smide det hele på gulvet og være alene med vores baby, som snart er 5 mdr. 

Jeg kan rent ud sagt ikke holde til mere, bægeret er overfyldt for længst...

So what to do?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

mama10

Kan godt forstå dine homoner hehe.. Men rygter er rygter. Hvis der er beviser så kan man tage det derfra. Alle kan bare komme hen til dig og fortælle sådan noget.. Jeg vil da blive pisse sur hvis der nogle der fortalt en løgn historie om mig uden beviser ! Hvordan vil du selv ha det ?? Hvis din kæreste hørte rygter om dig som ikke passer??

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

mama10 skriver:

Kan godt forstå dine homoner hehe.. Men rygter er rygter. Hvis der er beviser så kan man tage det derfra. Alle kan bare komme hen til dig og fortælle sådan noget.. Jeg vil da blive pisse sur hvis der nogle der fortalt en løgn historie om mig uden beviser ! Hvordan vil du selv ha det ?? Hvis din kæreste hørte rygter om dig som ikke passer??

Hej, tror ikke at du har læst det hele, den kom ud første gang uden slutningen - men tak for svar, og nej det er da ikke fair at blive beskyldt for noget man ikke har gjort..

Anmeld

17. september 2010

mama10

Anonym skriver:

Hej, tror ikke at du har læst det hele, den kom ud første gang uden slutningen - men tak for svar, og nej det er da ikke fair at blive beskyldt for noget man ikke har gjort..

Nåh for søren! Læste kun til "Hormonerne rasede afsted.."

Hmm what do to?! Den er også svær! Du måske kan spørge hende face to face! Man kan altid se om folk lyver! Ej jeg ved det virkelig ikke.. men det er da et forsøg værd! hvor længe har du været sammen med din fyr? Og hvordan reagere din kæreste når du snakker om hende?

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

mama10 skriver:

Nåh for søren! Læste kun til "Hormonerne rasede afsted.."

Hmm what do to?! Den er også svær! Du måske kan spørge hende face to face! Man kan altid se om folk lyver! Ej jeg ved det virkelig ikke.. men det er da et forsøg værd! hvor længe har du været sammen med din fyr? Og hvordan reagere din kæreste når du snakker om hende?

jeg kender hende ikke, så kan ikke rigtig spørge hende selv...

Han bliver sur/ked af det når jeg snakker om hende, han syntes virkelig ikke det er fair.....Men jeg tænker bare...hvorfor skrev han så til hende dagen efter? Vi har ikke været sammen ret længe, blev gravid 3 mdr efter vi blev kærester.....

Anmeld

17. september 2010

mama10

Anonym skriver:

jeg kender hende ikke, så kan ikke rigtig spørge hende selv...

Han bliver sur/ked af det når jeg snakker om hende, han syntes virkelig ikke det er fair.....Men jeg tænker bare...hvorfor skrev han så til hende dagen efter? Vi har ikke været sammen ret længe, blev gravid 3 mdr efter vi blev kærester.....

jeg kan ikke forstå hvordan du kunne bærer på det så længe! Jeg synes du skulle sige det til ham hvordan du har det! Hvis ik du allerede har gjort det! Prøv at spørg ham om du må se hvad det er de skriver sammen. Hvis han indrømmer at han ikke har været sammen med hende, så vil han kunne vise det. Og hvis han ikke vil vise det, så kan det måske godt tyde på noget desværre..

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

mama10 skriver:

jeg kan ikke forstå hvordan du kunne bærer på det så længe! Jeg synes du skulle sige det til ham hvordan du har det! Hvis ik du allerede har gjort det! Prøv at spørg ham om du må se hvad det er de skriver sammen. Hvis han indrømmer at han ikke har været sammen med hende, så vil han kunne vise det. Og hvis han ikke vil vise det, så kan det måske godt tyde på noget desværre..

Jeg forstår heller ikke selv hvordan jeg har holdt til det så længe, overhovedet ikke.....

Men tror nu godt han vil vise det, syntes bare det er underligt at han har skrevet til hende dagen efter om hun kom godt hjem osv....Sådan er han bare normalt ikke, så er da uden tvivl sikker på han har været interesseret i hende, også derfor det går mig så meget på.....

Herhjemme er det hele alligevel ved og falde sammen så skal nok bare indrømme jeg har set hvad der står....Jeg forstår det bare ikke og kommer nok ikke til det.....Ihhhh.......

Lovede engang for et par md siden aldrig og nævne det igen - så han bliver tosset når jeg nævner det, og tænker også hvad så hvis han egentlig indrømmer han syntes hun var lidt sød, hvad fanden skal jeg så gøre....?

Anmeld

17. september 2010

mama10

Anonym skriver:

Jeg forstår heller ikke selv hvordan jeg har holdt til det så længe, overhovedet ikke.....

Men tror nu godt han vil vise det, syntes bare det er underligt at han har skrevet til hende dagen efter om hun kom godt hjem osv....Sådan er han bare normalt ikke, så er da uden tvivl sikker på han har været interesseret i hende, også derfor det går mig så meget på.....

Herhjemme er det hele alligevel ved og falde sammen så skal nok bare indrømme jeg har set hvad der står....Jeg forstår det bare ikke og kommer nok ikke til det.....Ihhhh.......

Lovede engang for et par md siden aldrig og nævne det igen - så han bliver tosset når jeg nævner det, og tænker også hvad så hvis han egentlig indrømmer han syntes hun var lidt sød, hvad fanden skal jeg så gøre....?

Han kan da godt synes andre piger er søde. Du er jo ikke den ENESTE i hans verden som er sød og lækker Så er det jo dig der er jaloux! Du skal måske fokusere på dig selv og lad vær med at være jaloux! Min kæreste synes helt sikkert også at andre piger er lækre og smukke. Men det er jo helt normal! Han medejer en dating side, så der er tonsvis af piger der skriver Så det har jeg vænnet mig til!

Så prøv at spørg ham i aften om du må se hvad de skriver om, så kan du se om det er noget der ikke burde være! Han skal også have lov til at snakke med andre end dig

Og det med rygter, det kan alle finde på at sige. Folk er formegentlig pisse stive til fester og husker sikkert forkert Det er måske mest det der gør dig usikker.

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

mama10 skriver:

Han kan da godt synes andre piger er søde. Du er jo ikke den ENESTE i hans verden som er sød og lækker Så er det jo dig der er jaloux! Du skal måske fokusere på dig selv og lad vær med at være jaloux! Min kæreste synes helt sikkert også at andre piger er lækre og smukke. Men det er jo helt normal! Han medejer en dating side, så der er tonsvis af piger der skriver Så det har jeg vænnet mig til!

Så prøv at spørg ham i aften om du må se hvad de skriver om, så kan du se om det er noget der ikke burde være! Han skal også have lov til at snakke med andre end dig

Og det med rygter, det kan alle finde på at sige. Folk er formegentlig pisse stive til fester og husker sikkert forkert Det er måske mest det der gør dig usikker.

Det undrer mig bare lidt, har aldrig været den jaloux type...Slet ikke....Og har aldrig før kigget en tlf/facebook el andet, men tænker bare at der da ingen grund er til at få nye pigevenner....Og da slet ikke når han ved hvor meget lige hende sårer mig netop pga rygterne.... hvis han intet havde med hende og gøre hvorfor bliver hun så ved med og dukke op alle mulige mærkelige steder...Åhhh

Må være de der fødselshormoner der stadig sidder i mig.......

Anmeld

17. september 2010

aarhusmor

Når du nu har kigget og set hvad du har set. Så kunne du vel ligeså godt tjekke at der ikke var skrevet andre ting. Jeg mener hvis de ikke har skrevet sammen siden, så er der nok ikke noget.

Men jeg ville undre mig meget over dette nye venskab og jeg ville nok sige til manden, at jeg nu ved de har været sammen og hvis I skal kunne komme videre er du nødt til at få hele historien - og så må du tage den derfra. For det gnaver jo.

Jeg ville tro der havde været noget, hvis jeg var i dit sted. Hvad det så har været, må du finde ud af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.