Anonym skriver:
Hej
Jeg har brug for noget hjælp..er jeg tosset el hvad?
Da jeg var gravid var min kæreste til en fest, der gik rygter om at han havde været sammen med en af pigerne, selv sagde han at det vidste jeg jo godt han aldrig kunne finde på.
Men det blev ved og køre i mit hoved og vi havde rigtig mange diskussioner, til sidst sagde han at det ikke var fair at jeg altid fremover ville have mistillid til ham, men come on jeg var gravid. Og ja jeg var mistænksom ved ALT. Selvfølgelig, tænker det er vel ikke for sjov de rygter startede...
Hormonerne rasede afsted..
Og da jeg har født tjekker jeg hans facebook, for kan ikke glemme det her, og så ser jeg at han har skrevet til hende dagen efter festen, om hun er kommet godt hjem osv. Hmmm gør man ikke kun det fordi man er interesseret? Er det ikke mærkeligt at han lige gjorde det til hende? Samt de bliver venner på facebook dagen efter..
Jeg drømmer om dem, bliver irriteret når han nævner det slæng hvor hun er med i, og kan rent ud sagt IKKE komme videre, jeg sidder fast, og tror de har en affære el lign. Og det gør det bare ikke nemmere at jeg fandt det brev på facebook...Ihhh..
Så hvad vil i råde mig til og gøre? - skal jeg fortælle ham at jeg har set det ? el hvad? Jeg kan jo ikke rigtig komme videre så må nok bide i det sure æble og sige jeg har set hans facebook, ligenu er jeg mistroisk hele tiden og overvejer bare om jeg skal smide det hele på gulvet og være alene med vores baby, som snart er 5 mdr.
Jeg kan rent ud sagt ikke holde til mere, bægeret er overfyldt for længst...
So what to do??
Du må bede ham droppe kontakten også via facebook... Parforholdet bør altid komme først!!! Her er det no go at have nogen på facebook den anden ikke er tryg ved. Og vi er enige, der er ingen der er vigtigere end ham el. omvendt...
Er ked af at sige det, men hvor der er røg er der som regel også ild... Hvorfor skulle nogen sige der er sket noget uden der er... Regner ikke med det er en flok 16 årige nogen af jer hænger ud med...??