Til jer med flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Halbschön

Risen skriver:

Hvordan fordeler kønnene sig hos jer? - Har hørt mange historier om at hvis man får 1 pige som den første bliver den næste også en pige osv. Jeg har jo fået en pige til at starte med men det kunne da være sjovt at have en dreng også, så nu ville jeg lige hører.

Min mor fik først mig.. Og så tre drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Pia.

Jeg har tre børn.

En dreng 

En pige

En dreng

Anmeld

17. september 2010

quity

Risen skriver:

Hvordan fordeler kønnene sig hos jer? - Har hørt mange historier om at hvis man får 1 pige som den første bliver den næste også en pige osv. Jeg har jo fået en pige til at starte med men det kunne da være sjovt at have en dreng også, så nu ville jeg lige hører.

Jeg har en dreng på snart 5 år og en pige på 9 måneder.

Anmeld

17. september 2010

Karo

Jeg har en af hver

Men det er rigtigt at chancen er stører fo at få en af samme køn næste gang.

Anmeld

18. september 2010

pussepige

Her blev det dreng, pige, dreng og venter en dreng mere..

Anmeld

18. september 2010

Willa's mor

Jeg har:

1 pige

2 dreng

3 dreng

4 pige

Men så er der dem ind imellem som jeg har tabt, dem ved jeg jo ik hvad køn det er....!!

Så jeg tror heller ik på den..

Anmeld

18. september 2010

lollandpigen

Risen skriver:

Ja men jeg fik først en dreng, så 1 pige og her til sidst en dreng mere så ved ikke om der er mønstre i det... smiler

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

Hvis man ser familien på min mors side, så er har jeg 11 kusiner og 3 fætre. Af kusiner/fætrenes børn er der 10 drenge og 2 piger.. Så der har været et skift, om man så kan sige...

Min svigermor har 4 drenge og 1 pige, som rosinen i pølsenden.En skøn rosin

Jeg er selv enebarn..

Resten af familien gider jeg ikke lige gøre op, men synes det er lidt sjovt med fætre/kusinerne på min mors side, at vi ar været en pige-generation, og nu kommer drengene

Anmeld

18. september 2010

Missi

Nu skal jeg jo have mit første barn - men min dejlige kæreste har 3 i forvejen. 1 pige og 2 drenge, og skal nu ha dreng nr 3 - Mænd laver mænd siger han hehe

Jeg tror så mere på en kinesiske kalender, den passer godt på alle dem jeg kender.

http://www.elefantino.dk/gravid/kinesisk-graviditetskalender

Anmeld

18. september 2010

MoarTil4

Vi har 3 dejlige piger - men nu kommer nr. 4 og denne gang er det en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.