Kort update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

VNB

Årh hvor dejligt med gode nyheder søde!

LET THE GAMES BEGIN!

Vil spændt følge med i alle dine updates her det næste stykke tid! Håber på alt det bedste for jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Karina p

Kæmpe stort tillykke - hvor var det en super up date  

alt hvad jeg kan for at det snart lykkedes jer.

Mange hilsner karina

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

VNB skriver:

Årh hvor dejligt med gode nyheder søde!

LET THE GAMES BEGIN!

Vil spændt følge med i alle dine updates her det næste stykke tid! Håber på alt det bedste for jer!

Tak søde! Synes virkelig det trækker tænder ud nu, og jeg synes kampen har varet længe.. Men hver dag er vi et skridt nærmere målet.. Ønskebarnet! Se bare, hvor godt det gik for Jer

Anmeld

19. september 2010

VNB

kitty skriver:

Tak søde! Synes virkelig det trækker tænder ud nu, og jeg synes kampen har varet længe.. Men hver dag er vi et skridt nærmere målet.. Ønskebarnet! Se bare, hvor godt det gik for Jer

Lige præcis søde! det er DEN kampgejst vi vil høre

Hvordan har du det så nu her hvor de nye hormoner er begyndt at florere i kroppen? kan huske at jeg blev rigtig rigtig træt og fik små ture hvor det svimlede for øjene...

Håber at du har det godt ihvertfald, og for hvert eneste stik er du et skridt nærmere jeres drøm!

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

VNB skriver:

Lige præcis søde! det er DEN kampgejst vi vil høre

Hvordan har du det så nu her hvor de nye hormoner er begyndt at florere i kroppen? kan huske at jeg blev rigtig rigtig træt og fik små ture hvor det svimlede for øjene...

Håber at du har det godt ihvertfald, og for hvert eneste stik er du et skridt nærmere jeres drøm!

Jeg synes de er hårde, de nye hormoner. Jeg fik lidt ondt da jeg stak mig igår. Jeg stak under navlen, men for mig er det vist bedre at stikke ved siden af. Så har jeg da fundet ud af det

Der gik ca 15 minutter, så følte jeg jeg fik en sær smag i munden, og jeg blev forkvalmet.. Men heldigvis er det om aftenen (kl 19), så jeg kan jo slappe af.. I stedet for at det var om morgenen, og jeg så skulle arbejde

Alt i alt går det fint. Det er hårdt for mandse, fordi jeg jo ser frisk ud, jeg er bare ikke frisk.. Indvendig.. Så jeg må forklare ham, at jeg har mere brug for kys og kram, for ikke at føle jeg klarer kampen alene.

Du ser strålende ud på det nye mavebillede. Hvor er det vildt at du allerede er kommet så langt.. Jeg synes det var igår du testede positiv... Håber den næste månes kommer til at gå ligeså stærkt, for så står vi ved min testdag. Og det kan kun gå for langsomt!!

Anmeld

19. september 2010

VNB

kitty skriver:

Jeg synes de er hårde, de nye hormoner. Jeg fik lidt ondt da jeg stak mig igår. Jeg stak under navlen, men for mig er det vist bedre at stikke ved siden af. Så har jeg da fundet ud af det

Der gik ca 15 minutter, så følte jeg jeg fik en sær smag i munden, og jeg blev forkvalmet.. Men heldigvis er det om aftenen (kl 19), så jeg kan jo slappe af.. I stedet for at det var om morgenen, og jeg så skulle arbejde

Alt i alt går det fint. Det er hårdt for mandse, fordi jeg jo ser frisk ud, jeg er bare ikke frisk.. Indvendig.. Så jeg må forklare ham, at jeg har mere brug for kys og kram, for ikke at føle jeg klarer kampen alene.

Du ser strålende ud på det nye mavebillede. Hvor er det vildt at du allerede er kommet så langt.. Jeg synes det var igår du testede positiv... Håber den næste månes kommer til at gå ligeså stærkt, for så står vi ved min testdag. Og det kan kun gå for langsomt!!

Jeg havde det præcis ligesom dig - fik ondt og blødte lidt når jeg stak under navlen, men når jeg stak ude i siderne var der ingen problemer... underligt

Ja de kære mænd kan jo af gode grunde ikke sætte sig helt ind i hvad det er man går igennem i denne tid... Så ja det er da mega vigtig at man forklarer at lige nu har man bare meget meget mere brug for lidt kærlig omsorg  det må også være hamrende svært at stå lidt der på sidelinien, og bare se på at ens kærester sidder med kanyler, er træt, spændt og har let til tårer... De kan jo ikke stille sig meget op, udover at være riiiigtig god til at kysse og kramme på de helt rigtige tidspunkter!  Så det er HELT normalt at du har det sådan... tror jeg alle behandlings kvinder har oplevet!

og 1000 tak for de søde ord!  og JA tiden går virkelig bare MEGA stærkt!!! jeg synes også selv, at det kun var for nogle uger siden at jeg testede positivt! og nu er jeg i 3 trimester og snart meget tæt på de gyldne 37 uger! ikke til at fatte nogle gange....  men selvom tiden er gået stærk, og vi også bare snart SÅ klar til at møde det bette væsen som gemmer sig derinde!

og ja den næste måned skal gå stærkt så du kan holde testdag! og så glæder vi os til at se et stort smækfed billede af en bragende positiv test samt høre alt om det gyldne tlf opkald! Deal?  iiiiiiiiiiiih hvor er det altså bare spændende!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.