Kort update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

DK

Arghh hvor perfekt!! Dejligt!

God fornøjelse med stikkeriet i weekenden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

YAY! for positive indlæg og for tynde slimhinder.

Håber at livet som junkie-Kitty går som det skal så det hele har været med god grund og du snart får killinger i maven!

Junkie-Kitty skulle efter sigende være nemmere end at være sniffer. Det sagde sygeplejersken på  klinikken.. Jeg har dog lige måtte sove, fordi jeg er het tom for energi!

Men ja, denne smiley passer perfekt idag!!

til dig og McLillebror i mavsen

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

DK skriver:

Arghh hvor perfekt!! Dejligt!

God fornøjelse med stikkeriet i weekenden!

Jo tak Det gør heldigvis ikke ondt, og er jo vandt til at stikke i andre, så jeg tager det med ro. Bivirkningerne er jeg mere nervøs for..

God weekend

Anmeld

17. september 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Var til den ekstra scanning idag, for at se om livmoderslimhinden var som den skulle. Og det var den Den var nede på 1,9 (mm gætter jeg) hvor den var 6 (mm?) sidst... Den skal være mellem 0-3 hvis den skal være god... Så det var virkelig dejligt at få at vide!!

Som lægen sagde "Jeg kan 100% love dig at det ser rigtig fint ud".. Og så bliver man jo ekstra glad

Jeg har stukket mig med Gonal-f for første gang på klinikken idag, og skal så have 112½ IE hver aften i 8 dage. Skal scannes næste gang, lørdag d. 25/9..

Bare en kort GLAD update herfra! Endelig var det som det skulle, og endelig er vi videre i den laaaaange process... Nu er baby tæt på håber vi

Hey, hvor fedt!! Tillykke med det!

Anmeld

17. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Junkie-Kitty skulle efter sigende være nemmere end at være sniffer. Det sagde sygeplejersken på  klinikken.. Jeg har dog lige måtte sove, fordi jeg er het tom for energi!

Men ja, denne smiley passer perfekt idag!!

til dig og McLillebror i mavsen

Så får du lige et par mere:

Der skal også være plads til at være træt og uden energi. Har selv overvejet at tage mig en lur i dag. Men er totalt bagud for programmet efter at måtte have Alexander til lægen og hjemme i går (lang historie men han ville/kunne pludselig ikke støtte på det ene ben).

Anmeld

17. september 2010

linefun

Dejligt - så nærmer det sig.

Hvor bliver det bare spændende

Og lyder som en super god ide med lidt selvforkælelse - det er velfortjent

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Så får du lige et par mere:

Der skal også være plads til at være træt og uden energi. Har selv overvejet at tage mig en lur i dag. Men er totalt bagud for programmet efter at måtte have Alexander til lægen og hjemme i går (lang historie men han ville/kunne pludselig ikke støtte på det ene ben).

Ku godt se på FB at den havde været gal med Alexander. Går det bedre med ham nu??

Er lige kommet hjem fra frisør.. Kom vist til at købe en ny striktrøje på vej hjem... Har frosset hele dagen, og skal til havefest(!!!) i aften, så jeg synes godt liiiiiige jeg kunne købe den

Håber du har fået sovet, om ikke andet så hvilet dig lidt!

Anmeld

17. september 2010

Kruse90

sådan smukke. Sikke en dejlig besked fra dig.
er vildt glad på dine vegne. Endelig sker der lidt for jer.

Stort kram

Anmeld

17. september 2010

Chalala85

Hvor er det dejligt med sådan en lækker update. Tillykke med det går den rigtige vej søde

Anmeld

17. september 2010

Low

Hvor godt!!.. jeg håber for jer at der snart sker noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.