Kort update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. september 2010

otlitrom

Var til den ekstra scanning idag, for at se om livmoderslimhinden var som den skulle. Og det var den Den var nede på 1,9 (mm gætter jeg) hvor den var 6 (mm?) sidst... Den skal være mellem 0-3 hvis den skal være god... Så det var virkelig dejligt at få at vide!!

Som lægen sagde "Jeg kan 100% love dig at det ser rigtig fint ud".. Og så bliver man jo ekstra glad

Jeg har stukket mig med Gonal-f for første gang på klinikken idag, og skal så have 112½ IE hver aften i 8 dage. Skal scannes næste gang, lørdag d. 25/9..

Bare en kort GLAD update herfra! Endelig var det som det skulle, og endelig er vi videre i den laaaaange process... Nu er baby tæt på håber vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Mettemus

!!!!!

Hvor er det bare fedt! Dejligt med glade indlæg fra dig!

Anmeld

17. september 2010

Riksen

Skønt! Dejlig update!

Anmeld

17. september 2010

Pige2009

Wuhuuu Vildt dejligt

I skal nok snart få en bebs!

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

!!!!!

Hvor er det bare fedt! Dejligt med glade indlæg fra dig!

Ja, der har været langt imellem dem.... Men nu kan det være vi har brugt alle nitterne, at der kun er gevinster tilbage?? Det håber vi!!

Anmeld

17. september 2010

Sofia

Tak for din update! SKØNT at høre Nu må du rigtigt nyde den dejlige dag med blå himmel og sol!

Anmeld

17. september 2010

SussieThyssen

Uhh hvor er det spændende.
Go, go, go..og kom så bebse LOL

Kærligst
sussie

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Tak for din update! SKØNT at høre Nu må du rigtigt nyde den dejlige dag med blå himmel og sol!

Jeg har forkælet mig selv med bland-selv-slik OG en tur til frisøren... Det er altså en god dag idag

Tillykke med den gode NF!!

Anmeld

17. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Var til den ekstra scanning idag, for at se om livmoderslimhinden var som den skulle. Og det var den Den var nede på 1,9 (mm gætter jeg) hvor den var 6 (mm?) sidst... Den skal være mellem 0-3 hvis den skal være god... Så det var virkelig dejligt at få at vide!!

Som lægen sagde "Jeg kan 100% love dig at det ser rigtig fint ud".. Og så bliver man jo ekstra glad

Jeg har stukket mig med Gonal-f for første gang på klinikken idag, og skal så have 112½ IE hver aften i 8 dage. Skal scannes næste gang, lørdag d. 25/9..

Bare en kort GLAD update herfra! Endelig var det som det skulle, og endelig er vi videre i den laaaaange process... Nu er baby tæt på håber vi

YAY! for positive indlæg og for tynde slimhinder.

Håber at livet som junkie-Kitty går som det skal så det hele har været med god grund og du snart får killinger i maven!

Anmeld

17. september 2010

MM1987

Det lyder godt med selvforkælelse oven på den gode nyhed...

Endnu engang tillykke, og så bliver det helt vildt spændende til første scanning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.