Hjælp mig lige piger... Hvis I skulle serverer Tapas....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Meliora

bagger26 skriver:

Hehe jeg bor bare så meget i det mørke jylland.. Har aldrig smagt tapas.. eller sushi for den sags skyld.. 

Så jeg er ikke til så meget hjælp, andet end jeg syntes det lyder helt vildt lækkert..

sushi er verdens bedste mad:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

bagger26

FruRafn skriver:

sushi er verdens bedste mad:-)

Ja har hørt meget positivt om det.. Har også sagt til mine forældre, at næste gang de henter sushi, så har de bare af at invitere mig..

Anmeld

16. september 2010

Meliora

bagger26 skriver:

Ja har hørt meget positivt om det.. Har også sagt til mine forældre, at næste gang de henter sushi, så har de bare af at invitere mig..

det lyder som en god plan

Anmeld

17. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Pia. skriver:

Som overskriften lyder

.... hvad ville I så servere - jeg ved godt det kun er fantasien der sætter grænser, men kom lige med en masse lækre og gode idéer og gerne lidt opskrifter hvis I sider med sådan nogle i ærmet...

Og måske navnet på en lækker Hvidvin som passer helt perfekt til...

Knus Pia

Små stykker lækkert italiensk brød eller lign. en skive gedeost. Ind i ovnen på grillen nogle minutter, og bagefter toppes med figenmarmelade! Mums siger jeg bare.

Anmeld

17. september 2010

BechHannibal

- Bønner eller asparges med parma skinke rundt om

- Hjemmelavet hummus (yougurt, hummus, lidt citron saft, olivenolie over og drys med ristede pinjekerner.

- Hjemmelavet Guacamole (Avokado mosses med hakket forårsløg og grøn chili, saften fra 1-2 lime og salt. Tilsæt let hakket koriander til sidst.

- Natchios

- Friske salat blade ( evt. til at dyppe i guacam og hummus.

- En skål med friske tomater

- En god ost på fad

- Varm et lækkert brød ( måske hjemmebagt )

- Pølse på fad

- Rejer (svits hvidløg, chili i gryde. Tilsæt Rejer og hvidvin. Kog tre min.

Sådan så mit tapas bord ud sidst

Anmeld

17. september 2010

Isabella_mor

FruRafn skriver:

ej det er da synd at fylde guac'en med creme fraiche. Bare skru op for mængden af avocadoer, så blir det meget bedre:-)

nooo... creme fraishen gør det bare rigtig god... der er et eller andet ved det. den er mere... frisk af den grund...  men en total cremef fraishe fri guacamole kan man jo self også godt lave...  

Anmeld

18. september 2010

Meliora

det gør vi altid og så serverer vi altid creme fraiche til, hvis det er mexi mad:-) Men hver sin smag jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.