Kan havregrød/øllebrød fryses ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kæresten spiser også gerne yoghurt herhjemme, og allerhelst græsk med honning på, og det siger mig godt nok ikke noget, det bliver alligevel for sødt... Men vil give dig ret i at havregrød bliver tung om sommeren...

Jeg kan heller ikke lide for sødt. Så derfor spiser jeg kun müsli som ikke er sødet med honning osv. Så er det nemmere at styre det søde selv. Synes balancen mellem den lidt sure naturel, og banan/blåbær eller æble er fantastisk.

Når det er rigtig varmt udenfor, så kan jeg godt lide, at spise ren frugt! F.eks. bare en hel masse vandmelon. Hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

VIPpigen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg kan heller ikke lide for sødt. Så derfor spiser jeg kun müsli som ikke er sødet med honning osv. Så er det nemmere at styre det søde selv. Synes balancen mellem den lidt sure naturel, og banan/blåbær eller æble er fantastisk.

Når det er rigtig varmt udenfor, så kan jeg godt lide, at spise ren frugt! F.eks. bare en hel masse vandmelon. Hehe.

Det gælder det samme her når sommeren rammer, er dog mere til galia, eller honning melon. Men bare det er frisk så er det kanon, og så en kold smoothie så er den hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.