Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver: du kan bare lave havregrøden i mikroovnen det er super nemt og hurtigt.
du kan bare lave havregrøden i mikroovnen det er super nemt og hurtigt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv20 skriver: hvordan gør man det
hvordan gør man det
jamen en portion til lucas her hedder 1 dl havregryn 2 dl mælk eller vand i mikroovnen på en dybtallerken i mener vi giver den 3 min men det kommer lidt and på ens mikrooven. Så der ikke gryder osv der skal ordnes ;)
Diana... skriver: jamen en portion til lucas her hedder 1 dl havregryn 2 dl mælk eller vand i mikroovnen på en dybtallerken i mener vi giver den 3 min men det kommer lidt and på ens mikrooven. Så der ikke gryder osv der skal ordnes
jamen en portion til lucas her hedder 1 dl havregryn 2 dl mælk eller vand i mikroovnen på en dybtallerken i mener vi giver den 3 min men det kommer lidt and på ens mikrooven. Så der ikke gryder osv der skal ordnes
Her laves også havregrød i mikroen, det er dog til os selv
Vi bruger 40 G gryn, og 1½ dl mælk. 1 min i mikroen, så skal det røres rundt, ellers koger det over i vores små skåle som vi bruger, og så får det 1 min mere, og så er der morgenmad
VIPpigen skriver: Her laves også havregrød i mikroen, det er dog til os selv Vi bruger 40 G gryn, og 1½ dl mælk. 1 min i mikroen, så skal det røres rundt, ellers koger det over i vores små skåle som vi bruger, og så får det 1 min mere, og så er der morgenmad
lillespurv20 skriver: Lyder vildt nemt, det vil jeg prøve tak
Lyder vildt nemt, det vil jeg prøve tak
Det er nemlig smart og da også nemmer end ud skal have det op af fryseren og ty det op og varme det. Så det da nemmere bare at varme det
lillespurv20 skriver: Synes det lyder smart man kan lave det i mikroenElsker os selv havregrød og øllebrød
Synes det lyder smart man kan lave det i mikroenElsker os selv havregrød og øllebrød
Vi spiser helst havregrød til morgenmad, fordi det mætter så godt, og så gerne masser af frugt ved siden af. Så er jeg lidt sær, og det er kæresten så hoppet med på, så jeg skal have sukker og kanel på(møder meget få som har samme vane, og kæresten kendte ikke til det før han mødte mig) Og ja øllebrød, det spiser vi også her, det laves dog i gryde. Men det kan nok laves i mikro, ved jeg ikke. Men det er helt klart nemmere at lave havregrød i mikro, og du har minimal rengørring bagefter
præcis. tager 50 sekunder hos os, næsten nemmre end a<t stå og lave det eller fryse det ned.
VIPpigen skriver: Vi spiser helst havregrød til morgenmad, fordi det mætter så godt, og så gerne masser af frugt ved siden af. Så er jeg lidt sær, og det er kæresten så hoppet med på, så jeg skal have sukker og kanel på(møder meget få som har samme vane, og kæresten kendte ikke til det før han mødte mig) Og ja øllebrød, det spiser vi også her, det laves dog i gryde. Men det kan nok laves i mikro, ved jeg ikke. Men det er helt klart nemmere at lave havregrød i mikro, og du har minimal rengørring bagefter
Hihi jeg er også en sukker/kanel spiser Jeg kan ikke spise det uden Det er min farmor der lærte os det da vi var børn
Maise skriver: præcis. tager 50 sekunder hos os, næsten nemmre end a<t stå og lave det eller fryse det ned.
Nemlig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128