Kan havregrød/øllebrød fryses ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Koen.

Diana... skriver:

du kan bare lave havregrøden i mikroovnen det er super nemt og hurtigt. 

hvordan gør man det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Diana...

lillespurv20 skriver:

hvordan gør man det

jamen en portion til lucas her hedder 1 dl havregryn 2 dl mælk eller vand i mikroovnen på en dybtallerken i mener vi giver den 3 min men det kommer lidt and på ens mikrooven. Så der ikke gryder osv der skal ordnes ;) 

Anmeld

16. september 2010

Koen.

Diana... skriver:

jamen en portion til lucas her hedder 1 dl havregryn 2 dl mælk eller vand i mikroovnen på en dybtallerken i mener vi giver den 3 min men det kommer lidt and på ens mikrooven. Så der ikke gryder osv der skal ordnes  

Lyder vildt nemt, det vil jeg prøve tak

Anmeld

16. september 2010

VIPpigen

Her laves også havregrød i mikroen, det er dog til os selv

Vi bruger 40 G gryn, og 1½ dl mælk. 1 min i mikroen, så skal det røres rundt, ellers koger det over i vores små skåle som vi bruger, og så får det 1 min mere, og så er der morgenmad

Anmeld

16. september 2010

Koen.

VIPpigen skriver:

Her laves også havregrød i mikroen, det er dog til os selv

Vi bruger 40 G gryn, og 1½ dl mælk. 1 min i mikroen, så skal det røres rundt, ellers koger det over i vores små skåle som vi bruger, og så får det 1 min mere, og så er der morgenmad

Synes det lyder smart man kan lave det i mikroen

Elsker os selv havregrød og øllebrød

Anmeld

16. september 2010

Diana...

lillespurv20 skriver:

Lyder vildt nemt, det vil jeg prøve tak

Det er nemlig smart og da også nemmer end ud skal have det op af fryseren og ty det op og varme det. Så det da nemmere bare at varme det 

Anmeld

16. september 2010

VIPpigen

lillespurv20 skriver:

Synes det lyder smart man kan lave det i mikroen

Elsker os selv havregrød og øllebrød

Vi spiser helst havregrød til morgenmad, fordi det mætter så godt, og så gerne masser af frugt ved siden af. Så er jeg lidt sær, og det er kæresten så hoppet med på, så jeg skal have sukker og kanel på(møder meget få som har samme vane, og kæresten kendte ikke til det før han mødte mig) Og ja øllebrød, det spiser vi også her, det laves dog i gryde. Men det kan nok laves i mikro, ved jeg ikke. Men det er helt klart nemmere at lave havregrød i mikro, og du har minimal rengørring bagefter

Anmeld

16. september 2010

Maise

Diana... skriver:

du kan bare lave havregrøden i mikroovnen det er super nemt og hurtigt. 

præcis. tager 50 sekunder hos os, næsten nemmre end a<t stå og lave det eller fryse det ned.

Anmeld

16. september 2010

Diana...

VIPpigen skriver:

Vi spiser helst havregrød til morgenmad, fordi det mætter så godt, og så gerne masser af frugt ved siden af. Så er jeg lidt sær, og det er kæresten så hoppet med på, så jeg skal have sukker og kanel på(møder meget få som har samme vane, og kæresten kendte ikke til det før han mødte mig) Og ja øllebrød, det spiser vi også her, det laves dog i gryde. Men det kan nok laves i mikro, ved jeg ikke. Men det er helt klart nemmere at lave havregrød i mikro, og du har minimal rengørring bagefter

Hihi jeg er også en sukker/kanel spiser  Jeg kan ikke spise det uden  Det er min farmor der lærte os det da vi var børn 

Anmeld

16. september 2010

Diana...

Maise skriver:

præcis. tager 50 sekunder hos os, næsten nemmre end a<t stå og lave det eller fryse det ned.

Nemlig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.