Kan havregrød/øllebrød fryses ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

VIPpigen

Diana... skriver:

Hihi jeg er også en sukker/kanel spiser  Jeg kan ikke spise det uden  Det er min farmor der lærte os det da vi var børn 

WUHUUUU.... Fanme ikke mange jeg møder der har det samme... Bryder mig bestemt heller ikke om det hvis der ikke er sukker/kanel på. Tror det var min dagplejer der "lærte" mig det, det var hvad hendes under spiste om morgenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Koen.

Diana... skriver:

Det er nemlig smart og da også nemmer end ud skal have det op af fryseren og ty det op og varme det. Så det da nemmere bare at varme det 

Ja meget nemmere

Anmeld

16. september 2010

SHERO

Jeg laver både havregrød og øllebrød i micro (faktisk derfor jeg købte en microovn, havde ikke før) og begge tager ca. 3 min... Ingen opvask :-)

Anmeld

16. september 2010

Diana...

VIPpigen skriver:

WUHUUUU.... Fanme ikke mange jeg møder der har det samme... Bryder mig bestemt heller ikke om det hvis der ikke er sukker/kanel på. Tror det var min dagplejer der "lærte" mig det, det var hvad hendes under spiste om morgenen

Jeg kender heller ikke andre der spiser det kun mig og min farmor ha ha. 

Anmeld

16. september 2010

Diana...

Tullen85 skriver:

Jeg laver både havregrød og øllebrød i micro (faktisk derfor jeg købte en microovn, havde ikke før) og begge tager ca. 3 min... Ingen opvask :-)

Hvordan gør du med øllegrød?

Anmeld

16. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

VIPpigen skriver:

Vi spiser helst havregrød til morgenmad, fordi det mætter så godt, og så gerne masser af frugt ved siden af. Så er jeg lidt sær, og det er kæresten så hoppet med på, så jeg skal have sukker og kanel på(møder meget få som har samme vane, og kæresten kendte ikke til det før han mødte mig) Og ja øllebrød, det spiser vi også her, det laves dog i gryde. Men det kan nok laves i mikro, ved jeg ikke. Men det er helt klart nemmere at lave havregrød i mikro, og du har minimal rengørring bagefter

Havergrød uden kanelsukker??? Neeej vel? Og frugten til hopper jeg også med på. Dog mest i vinterhalvåret. Om sommeren står den typisk på yoghurt med müsli og frisk frugt, eller blot en masse frugt!

Anmeld

16. september 2010

SHERO

Diana... skriver:

Hvordan gør du med øllegrød?

Jeg laver det ikke fra bunden  

Køber nogen økologisk øllebrødspulver uden sukker (ikke baby, billigere at købe det alm.) og så bare vand og pulver og så 3 min i micro hvor jeg bare røre et par gange...

Anmeld

16. september 2010

VIPpigen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Havergrød uden kanelsukker??? Neeej vel? Og frugten til hopper jeg også med på. Dog mest i vinterhalvåret. Om sommeren står den typisk på yoghurt med müsli og frisk frugt, eller blot en masse frugt!

Præcis, forstår ikke dem som kun skal have sukker på... Og så skal mange af dem gerne have et halvt ton sukker på. Her får du en anden smag, og man skal ikke bruge så meget. Men godtnok ikke mange der har den vane, måske den er ved at være lidt udbredt alligevel.

Spiser kun yoghurt når jeg er absolut syg, og ikke kan spise andet, det siger mig godt nok ikke noget. Men frugt om sommeren er altid godt, og pga varmen er man heller ikke så sulten, så det er heller ikke meget vi spiser havregrød der.

Anmeld

16. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

VIPpigen skriver:

Præcis, forstår ikke dem som kun skal have sukker på... Og så skal mange af dem gerne have et halvt ton sukker på. Her får du en anden smag, og man skal ikke bruge så meget. Men godtnok ikke mange der har den vane, måske den er ved at være lidt udbredt alligevel.

Spiser kun yoghurt når jeg er absolut syg, og ikke kan spise andet, det siger mig godt nok ikke noget. Men frugt om sommeren er altid godt, og pga varmen er man heller ikke så sulten, så det er heller ikke meget vi spiser havregrød der.

Jeg spiser kun yoghurt naturel, og så med lækker müsli, banan, æble eller bær og evt lille bitte smule sirup eller honning. Så smager det altså kræs.

Havregrød er for tungt til mig om sommeren. Men ren sukker på det? NEJ aldrig.

Anmeld

16. september 2010

VIPpigen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg spiser kun yoghurt naturel, og så med lækker müsli, banan, æble eller bær og evt lille bitte smule sirup eller honning. Så smager det altså kræs.

Havregrød er for tungt til mig om sommeren. Men ren sukker på det? NEJ aldrig.

Kæresten spiser også gerne yoghurt herhjemme, og allerhelst græsk med honning på, og det siger mig godt nok ikke noget, det bliver alligevel for sødt... Men vil give dig ret i at havregrød bliver tung om sommeren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.