Tips til mere "mor" tid - undeholdning til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

CamillaSoefelt

baby2010 skriver:

Tak for alle jeres svar - hvor VILDT at jeres unger gider lege selv, så I kan nå alt det!!!

Alfred gider ligge max 20 min. selvom han er mandsopdækket med legetøj. Puha, der er søreme temperamentsforskel på børn skal jeg lige love for... Selvom jeg prøver at "træne" ham til at ligge længere, sker det under stærke protester, men han vil også meget frem i verden og vil være med, hvor det hele sker. Gider bare ikke ligge selv og lege...

Hey søde..

Jeg har også en søn der absolut ikke gider ligge mere end de 20min på sit legetæppe.. I øjeblikket specielt fordi han vender sig fra ryg til mave og bare ikke den anden vej. Og når han først ligger på maven og lige pludselig bare ikke gider det mere, så kan han jo ik vende om selv.. hehe..

Så du er ikke alene.. Herhjemme skal man også være ret så kreativ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

baby2010

CamillaSoefelt skriver:

Hey søde..

Jeg har også en søn der absolut ikke gider ligge mere end de 20min på sit legetæppe.. I øjeblikket specielt fordi han vender sig fra ryg til mave og bare ikke den anden vej. Og når han først ligger på maven og lige pludselig bare ikke gider det mere, så kan han jo ik vende om selv.. hehe..

Så du er ikke alene.. Herhjemme skal man også være ret så kreativ..

Tak, men nu er det intet problem, han kan møve sig fremad nu, så han er en glad lille mand, som går på opdagelse i hele huset  Det er heldigvis noget tid siden jeg skrev denne debat!

Men når han er rigtig træt, har jeg også glæde af Teletubbies!

Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.