Udlejere fra helvede ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Øv..ja det virker da som noget af en energisluger...men det kan jeg jo også forstå fra din beskrivelse tidligere.
Jeg håber, at når I skal flytte, at I finder noget OG en udlejer, der er meget bedre.

Vi håber vi slipper for udlejere fremover , ved at blive kredit vuderet og får svar på fredag   Bankmanden sagde det så rigtigt fornuftigt ud så håber kredit vuderings gruppen også gør .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Vi håber vi slipper for udlejere fremover , ved at blive kredit vuderet og får svar på fredag   Bankmanden sagde det så rigtigt fornuftigt ud så håber kredit vuderings gruppen også gør .

Orv..jamen så krydser vi da ekstra arme og ben for projektet "køb eget hus"

Anmeld

16. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Orv..jamen så krydser vi da ekstra arme og ben for projektet "køb eget hus"

Jo mange tak   vi får brug for det ,,,  

Anmeld

16. september 2010

JVIHJSH

Anonym skriver:

Hej )

Vi har nu i et år haft lejet et hus af en familie vi kender , lejekontrakten løber et år endnu ..  Dråben der fik bægeret til at flyde over landende i går

Da vi fandt ud af vi ville leje huset sagde udlejer at de 2 store garager der tilhører huset ville blive tømt inden længe ,, Den ene stod der gamle biler i og den anden brugte han som værksted .. Vi sagde at det behøvede han nu ikke for vi skulle ikke bruge dem og vi vidste hvor uoverskueligt det ville være for ham ...  Han tog i mod tilbuddet og skrev i leje kontrakten at han stadig havde brugsret til begge garager ,, vel og mærke stadig til samme husleje   Det år vi har boet her har der flere gange om ugen været et rend af folk der skulle have lavet bil , folk der skulle låne trailer og en af hans venner der har en bil i garagen .. I starten skrev han altid en sms om at nu ville han komme , nu hører vi intet , han kommer bare ..  Nogle gange har han haft startet en af de gamle biler i garagen hvilket har resulteret i benzin lugt i den ene halvdel af huset , vi har sagt det og det er han stoppet med ..Tit og ofte har han banket på for at sige at vores gæster skulle flytte deres biler da de holdte foran garage porten og han skulle ind   En dag stod der en kæmpe båd lige ude foran vores indkørsel og sønnen kom og ringede på , han ville lige løbe igennem huset da han ingen nøgle havde til garagen og han skulle ud og sejle   Den weekend og den efterfølgende var vores indkørsel invaderet af sønnen og hans venner hver formiddag med høj musik inden de skulle ud og sejle og alle dagene skulle han igennem huset Min datter har vindue ud til vores indkørsel og må leve for nedrullet persienner da man aldrig ved hvem der pludselig står ude foran ..  For et par uger siden gik blandings batteriet i køkkenet ( dette hus er en ruin , meget meget nedslidt)Det syntes han vi selv skulle bekoste og få sat op da han syntes vi bor så billigt ,, puha det kan gå hen og blive dyrt da alle haner drypper og toiletterne også snart står af .. Det gjorde vi dog , stadig med et smil ..  Vi har aldrig brokket os over noget som helst ...   Nu har de så fået camping vogn som står på p pladsen , lige uden for huset , den opholder konen sig tit i ,, Helt ærligt   Vi føler os så overvåget ,, I vinters fik vi i øvrigt en skide balle over det dryppede ned gennem taget fordi vi skulle have fejet det flade tag da det blev tø vejr   Når men i går der fik jeg en sms fra udlejer .. Vil lige sige at for han kan komme ind i garagen skal han låse sig ind i vores hus af bagindgangen ,, dvs min store søns indgang .. På sms en skrev han at der var olie spor på gulvtæppet ude i bagindgangen og det var øv ,, Meget surt med udråbstegn   Det var min store søn der havde haft noget olie under skoene ,, jeg skrev det var jeg ked af og ville få det renset af eller købe et nyt gulvtæppe (selvom det er old gammelt og var møg beskidt i forvejen ) Han svarede mig aldrig tilbage ...  Jeg fik det dog renset af i går aftes ,,, Skal han kommentere sådan noget når vi bor i huset endnu ? Er det os der er gal på den eller er vi meget large ? Vi giver 7000 kr i husleje pr md ,, huset er 286 kvm ..men en ruin    Det er så utæt at det koster os 30000 pr år at varme opså vi syntes ikke at huslejen er så billig så vi skal finde os i alt det her

Jeg tror NETOP problemet er at du aldrig har sat krav til dem som du selv skriver. De er blevet så vant til at i lader dem gøre pretty much hvad de vil, og så når det er det mindste i klager over er det jo lige pludselig "Out of character"

Jeg ved ærlig talt ikke hvad du kan gøre :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.