Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: Havde en virkelig god periode hvor jeg (vi) lavede madplaner uge efter uge - plus huskeseddel, så vi fik tingene så vidt mulig på tilbud og ikke smed noget ud pga dato eller andet.. Er desværre faldt af på den - men men men JEG VIL IGANG IGEN - trænger "bare" til et kærlig spark - og ved I hvad??? tror at denne "debat" er/var med til det nu Takker
Havde en virkelig god periode hvor jeg (vi) lavede madplaner uge efter uge - plus huskeseddel, så vi fik tingene så vidt mulig på tilbud og ikke smed noget ud pga dato eller andet..
Er desværre faldt af på den - men men men JEG VIL IGANG IGEN - trænger "bare" til et kærlig spark - og ved I hvad??? tror at denne "debat" er/var med til det nu
Takker
Det er jeg da glad for at høre... smiler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: kører på 3 uge og jeg sparer faktisk et par tusinde i denne måned pga det.. Vi har altid været gode til at være impulsive og bare lige købe ind til en dag af gangen eller hente noget lækkert sushi eller thai m.m.
kører på 3 uge og jeg sparer faktisk et par tusinde i denne måned pga det.. Vi har altid været gode til at være impulsive og bare lige købe ind til en dag af gangen eller hente noget lækkert sushi eller thai m.m.
Åhh jeg elsker Thai. Det må jeg have i weekenden hi hi.
Diana... skriver: Åhh jeg elsker Thai. Det må jeg have i weekenden hi hi.
sarahb skriver: det er også bare det bedste!!!
det er også bare det bedste!!!
Det er 100 år siden jeg har fået det øv øv men det skal findes i weekenden.
Diana... skriver: Det er 100 år siden jeg har fået det øv øv men det skal findes i weekenden.
sarahb skriver: hvis du har en føtex i nærhenden kan jeg give dig den lækreste ide til hjemmelavet thai
hvis du har en føtex i nærhenden kan jeg give dig den lækreste ide til hjemmelavet thai
Vi handler kun i føtex ;) Så bare kom med den.
Diana... skriver: Vi handler kun i føtex Så bare kom med den.
Vi handler kun i føtex Så bare kom med den.
sarahb skriver: steg kylling og så køb de poser med thai sovs der hedder: Stur fry sauce i enten grøn eller rød karry.Det putter du i når kyllingen er stegt og så det grønt du vil have i. Så hælder du kokos mælk i og lad det stå og koge lidt og vipti thai som det var fra take away. Evt top det med friske koriander og cashew nødder
steg kylling og så køb de poser med thai sovs der hedder: Stur fry sauce i enten grøn eller rød karry.Det putter du i når kyllingen er stegt og så det grønt du vil have i. Så hælder du kokos mælk i og lad det stå og koge lidt og vipti thai som det var fra take away. Evt top det med friske koriander og cashew nødder
Uhh det må jeg prøve.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128