Madplaner ja eller nej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

twinboys

Nadia&Daniel skriver:

Havde en virkelig god periode hvor jeg (vi) lavede madplaner uge efter uge - plus huskeseddel, så vi fik tingene så vidt mulig på tilbud og ikke smed noget ud pga dato eller andet..

Er desværre faldt af på den - men men men JEG VIL IGANG IGEN - trænger "bare" til et kærlig spark - og ved I hvad??? tror at denne "debat" er/var med til det nu

Takker

Det er jeg da glad for at høre... smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

sarahb

kører på 3 uge og jeg sparer faktisk et par tusinde i denne måned pga det.. Vi har altid været gode til at være impulsive og bare lige købe ind til en dag af gangen eller hente noget lækkert sushi eller thai m.m.

Anmeld

16. september 2010

Diana...

sarahb skriver:

kører på 3 uge og jeg sparer faktisk et par tusinde i denne måned pga det.. Vi har altid været gode til at være impulsive og bare lige købe ind til en dag af gangen eller hente noget lækkert sushi eller thai m.m.

Åhh jeg elsker Thai. Det må jeg have i weekenden hi hi. 

Anmeld

16. september 2010

sarahb

Diana... skriver:

Åhh jeg elsker Thai. Det må jeg have i weekenden hi hi. 

det er også bare det bedste!!!

Anmeld

16. september 2010

Diana...

sarahb skriver:

det er også bare det bedste!!!

Det er 100 år siden jeg har fået det øv øv men det skal findes i weekenden. 

Anmeld

16. september 2010

sarahb

Diana... skriver:

Det er 100 år siden jeg har fået det øv øv men det skal findes i weekenden. 

hvis du har en føtex i nærhenden kan jeg give dig den lækreste ide til hjemmelavet thai

Anmeld

16. september 2010

Diana...

sarahb skriver:

hvis du har en føtex i nærhenden kan jeg give dig den lækreste ide til hjemmelavet thai

Vi handler kun i føtex ;) Så bare kom med den. 

Anmeld

16. september 2010

sarahb

Diana... skriver:

Vi handler kun i føtex Så bare kom med den. 

steg kylling og så køb de poser med thai sovs der hedder: Stur fry sauce i enten grøn eller rød karry.
Det putter du i når kyllingen er stegt og så det grønt du vil have i. Så hælder du kokos mælk i og lad det stå og koge lidt og vipti thai som det var fra take away. Evt top det med friske koriander og cashew nødder

Anmeld

16. september 2010

Diana...

sarahb skriver:

steg kylling og så køb de poser med thai sovs der hedder: Stur fry sauce i enten grøn eller rød karry.
Det putter du i når kyllingen er stegt og så det grønt du vil have i. Så hælder du kokos mælk i og lad det stå og koge lidt og vipti thai som det var fra take away. Evt top det med friske koriander og cashew nødder

Uhh det må jeg prøve. 

Anmeld

16. september 2010

Karo

Nej vi laver ikke madplaner herhjemme, men vi har tænkt over det. Pt går jeg hjemme på barsel, men tænker at det er en god ting at starte på inden jeg skal tilbage på arbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.