Madplaner ja eller nej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Laver i madplaner???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.725 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. september 2010

twinboys

Jeg laver madplaner og det hjælper meget i vores hverdag, det er billigere og man får mere forskellige og gode retter...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Diana...

Vi prøver så vidt muligt at gøre det hver uge men det er sgu ikke hver gang det lige lykkes vi har alt for meget om ørene lige pt. 

Anmeld

16. september 2010

trunte89

Jeg ville super gerne, og det irritere mig vildt, at jeg ikke får det gjort. Der er alt for mange dage hvor vi står kl halv 4 og kigger på hinanden og spørger 'hvad skal vi have idag'.

Og så også for at få noget lidt mere forskelligt, vi har det med at køre i de samme 4 ting, og det er godt nok kedeligt.

Anmeld

16. september 2010

SiLiMiMa

twinboys skriver:

Jeg laver madplaner og det hjælper meget i vores hverdag, det er billigere og man får mere forskellige og gode retter...

Majbritt

jeg vil gerne, men får det sjældent gjort......

ku vi ikke få din??

heise

Anmeld

16. september 2010

Mathilde

Ja vi laver næsten altid madplan til en uge ad gangen. Jeg gider ikke at spekulere på aftensmad og indkøb hver eneste dag! Indkøb én gang i ugen og så lige ekstra frugt og mælk løbende Jeg synes det gør hverdagen meget lettere og er så træt af, når vi ikke får lavet en madplan....

Anmeld

16. september 2010

twinboys

Heise skriver:

jeg vil gerne, men får det sjældent gjort......

ku vi ikke få din??

heise

Jo da vi kalder den for Sund madplan fra twinboys 

Starter den her på siden når jeg får tid...

majbritt

Anmeld

16. september 2010

Silas&Mille

Vi forsøger også at kører efter madplan så meget som muligt. Desværre er vi begge bare enormt dårlige til at huske at tage noget ud af fryseren om morgenen

Så det bliver tit noget hurtigt optøet kød, pølser eller rugbrød

Anmeld

16. september 2010

SiLiMiMa

twinboys skriver:

majbritt

fint! det vil jeg glæde mig til!

Anmeld

16. september 2010

Maise

twinboys skriver:

majbritt

ihh den er jeg også med på, vi kører madplan så vidt det er muligt.

må jeg spørge hvor meget i bruger pr. uge eller måned til mad/husholdning (altså inkl. vaskepulver, håndsæbe, shampoo og den dur)??

Anmeld

16. september 2010

Amso

Vi laver madplan til en uge af gangen. Laver den om Lørdagen, og så tager vi ud og handler alle sammen om søndagen. Rigtig god kvalitetstid man får ved det. Jeg bruger ikke så mange penge på dumme impulskøb, og vi kommer alle til orde i hvad vi kunne tænke os, og får tømt skabene osv.. Vi er rigtig glade for det, og syntes det giver os meget mere tid i hverdagene.. Nogen gange smutter der en dag hvis noget dukker om, men så rykker vi bare retten videre eller gemmer den til næste uge nu vi har købt ind til det..

Kan varmt anbefale det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.