Madplaner ja eller nej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Amso

Maise skriver:

ihh den er jeg også med på, vi kører madplan så vidt det er muligt.

må jeg spørge hvor meget i bruger pr. uge eller måned til mad/husholdning (altså inkl. vaskepulver, håndsæbe, shampoo og den dur)??

Pr. uge, men vaskepulver og andet man skal bruge i det daglige, bruger vi i gennemsnit en 600 - 700 kr. pr. uge. Vi køber også gerne en kvart ko og en halv gris og har i fryseren, så det er ikke meget kød vi køber ud over det.  Kødet er så ikke langt ind i bugettet i hvad vi bruger om ugen på mad. Vi er 2 voksne og et barn på 10.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Svei

Nej, det gør jeg godt nok ikke og kommer ikke til...det passer på ingen måde til mit temperament og min måde at leve på...så ingen planer her..

Anmeld

16. september 2010

Tullemor

Her laver vi madplan hver anden søndag når vi er ved at være færdige med morgenmadshyggen. Så er begge piger her og de har hver en dag de må bestemme selv og ellers komme med input.

Det sparer os for penge ved at vi bruger det der er i fryseren og tid til at være sammen med ungerne når vi ikke hver dag skal finde ud af hvad vi skal have. og samtidig bliver det hele mere varieret då de gamle madplaner bliver gemt så vi kan sige det har vi lige fået.

Anmeld

16. september 2010

Maise

Amso skriver:

Pr. uge, men vaskepulver og andet man skal bruge i det daglige, bruger vi i gennemsnit en 600 - 700 kr. pr. uge. Vi køber også gerne en kvart ko og en halv gris og har i fryseren, så det er ikke meget kød vi køber ud over det.  Kødet er så ikke langt ind i bugettet i hvad vi bruger om ugen på mad. Vi er 2 voksne og et barn på 10.

ok, vi bruger ca 900 gennemsnitlig, til 2 voksne og et barn, men vi har ingen ko eller gris i fryser,  ( bor i lejlighed)så det er vel kødet der lige koster det mere og så snolder vi en del, meeeeen det bliver der skåret ned på, for mor her skal på skrump.

Anmeld

16. september 2010

Vingummien

HAr prøvet men det bliver aldrig til noget alligevel

Anmeld

16. september 2010

Amso

Maise skriver:

ok, vi bruger ca 900 gennemsnitlig, til 2 voksne og et barn, men vi har ingen ko eller gris i fryser,  ( bor i lejlighed)så det er vel kødet der lige koster det mere og så snolder vi en del, meeeeen det bliver der skåret ned på, for mor her skal på skrump.

Vi snoller ikke så meget, men skal sku på skrump alligevel.. Tror et par hundrede kroner af ugebugettet, bliver brugt på mange mange frugter, frisk grønt og sådan.. Så det jeg lidt stolt af, men man kan sku ikke se det på mig  Det lidt nedtur.. Hehe...

Anmeld

16. september 2010

sandratobias

Jeg ville rigtig gerne... Men når jeg sidder og ska skrive det ned kan jeg ikk komme i tanke om noget vi ku ha... Og kæresten gider det ikk...

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

Nej, det har vi aldrig brugt i vores familie.
Jeg har en nogenlunde ugeplan inde i hovedet, til når jeg handler ind, men den kan sagtens variere når jeg ser tilbudene eller får lyst til noget helt 127'ende fra den ene dag til den andet.
Vi har en fryser der er forskellige udvalg i, og der tager jeg op enten fra den ene dag til den anden eller samme dag.
Somme tider siger min mand at han vil lave mad dagen efter og så bestemmer han menuen den dag og står for det hele. i forvejen er det gerne ham, der fx laver frikadeller og sønneke, der laver pizza, pandekager eller noget andet han godt kan lide at lave.

Jeg hører heller ikke til de, der bryder sig om at blive for indsnøret i hvad man skal og bør i dagligdagen...det synes jeg i forvejen vi har nok af i samfundet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. september 2010

Nadia&Daniel

Havde en virkelig god periode hvor jeg (vi) lavede madplaner uge efter uge - plus huskeseddel, så vi fik tingene så vidt mulig på tilbud og ikke smed noget ud pga dato eller andet..

Er desværre faldt af på den - men men men JEG VIL IGANG IGEN - trænger "bare" til et kærlig spark - og ved I hvad??? tror at denne "debat" er/var med til det nu

Takker

Anmeld

16. september 2010

twinboys

Maise skriver:

ihh den er jeg også med på, vi kører madplan så vidt det er muligt.

må jeg spørge hvor meget i bruger pr. uge eller måned til mad/husholdning (altså inkl. vaskepulver, håndsæbe, shampoo og den dur)??

Smiler det har jeg slet ikke styr på... Jeg er blevet bedre til først at købe det, når jeg er ved at være i bund...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.