Blåbær-drøm.. Det søde liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Assi skriver:

Haha - lidt ekstra "bid"

Ja, det tror jeg.. Gokkelog!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

patella

Assi skriver:

Må lige høre om desserten blev god? Jeg er ved at finde en ting til gæster i weekenden - overvejer blåbærdrømmen men chokolademoussen er også en ide. Jeg vil gerne finde noget jeg kan lave aftenen før - gjorde du det med denne?

Ja den blev virkelig god!

Den er ret nem at gå til. Man skal blot være meget på vagt over det sukker til krokanten, men bar man lige er hurtig, så blir det godt. 

Desværre var mine hindbær blevet dårlige, så jeg brugte noget andet frugt. Gør jo ikke så meget når det kun er til pynt... 

Jeg ville ha lavet den aftenen før, men fik ikke tid, så lavede dem om formiddagen. Men du kan sagtens lave det aftenen før. Jeg lavede et par glas mere end vi skulle bruge, og dem spiste vi først næste aften og de var akkurat ligeså gode 

Hvis du laver dem, må du meget gerne lige fortælle hvordan det gik 

Anmeld

29. september 2010

Assi

patella skriver:

Den er ret nem at gå til. Man skal blot være meget på vagt over det sukker til krokanten, men bar man lige er hurtig, så blir det godt. 

Desværre var mine hindbær blevet dårlige, så jeg brugte noget andet frugt. Gør jo ikke så meget når det kun er til pynt... 

Jeg ville ha lavet den aftenen før, men fik ikke tid, så lavede dem om formiddagen. Men du kan sagtens lave det aftenen før. Jeg lavede et par glas mere end vi skulle bruge, og dem spiste vi først næste aften og de var akkurat ligeså gode 

super - tak og det krokant noget blev ikke blød pga moussen af at stå på køl så længe? Var det stadigvæk lige sprødt? Tror jeg ender med at lave den - skal nok fortælle om resultatet

Anmeld

29. september 2010

patella

Assi skriver:

super - tak og det krokant noget blev ikke blød pga moussen af at stå på køl så længe? Var det stadigvæk lige sprødt? Tror jeg ender med at lave den - skal nok fortælle om resultatet

Altså det er ikke lisså sprødt som når du lige har lavet det... men det knaser stadig 

Anmeld

29. september 2010

Assi

patella skriver:

Altså det er ikke lisså sprødt som når du lige har lavet det... men det knaser stadig 

ok men moussen er jo også hurtig at lave, så måske jeg laver krokanten aftenen før (den må jo kunne holde sig) og så moussen næste dag. Takker for input

Anmeld

4. oktober 2010

Assi

patella skriver:

Hey patella

Fik lavet moussen og den var bare SÅ god! Den er intens i smagen men mums!! Jeg lavede krokanten aftenen inden og moussen om morgenen - det er jo en super nem dessert. En anden gang vil jeg måske putte lidt mere frugt i også - f.eks i bunden af desserten.

Anmeld

4. oktober 2010

patella

Assi skriver:

Hey patella

Fik lavet moussen og den var bare SÅ god! Den er intens i smagen men mums!! Jeg lavede krokanten aftenen inden og moussen om morgenen - det er jo en super nem dessert. En anden gang vil jeg måske putte lidt mere frugt i også - f.eks i bunden af desserten.

Dejligt du også havde succes! Super idé at lave krokant om aftenen og mousse om morgenen - jeg oplevede nemlig begge gange jeg lavede den, at krokanten ikke var helt kølet af da jeg skulle bruge den, så den kunne godt være lidt svær at skære ud.. Det må jeg prøve næste gang  Lyder også lækkert med ekstra frugt - det kan friske op på enhver dessert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.