Blåbær-drøm.. Det søde liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Pia.

Diana... skriver:

Er det der hver dag? Jeg har kun set det den ene gang men synes hun kommer med nogen gode råd. 

Nej mener kun det er om mandagen - eller noget i den stil... Nu bliver jeg da i tvivl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

patella

Pia. skriver:

Nej mener kun det er om mandagen - eller noget i den stil... Nu bliver jeg da i tvivl...

Jeg mener det er tirsdag, men nu blir jeg også i tvivl...  men ved det blir genudsendt torsdag ca. kl. 14:30. Det er jo i dag... måske den med blåbærdrømmen er med?!

Ellers kan man finde det hele på nettet på Dr´s hjemmeside.

Jeg skal lave chokolademoussen med appelsinkrokant i dag, som skal serveres for gæster i morgen. Det er jeg meget spændt på... 

Anmeld

16. september 2010

Pia.

patella skriver:

Jeg mener det er tirsdag, men nu blir jeg også i tvivl...  men ved det blir genudsendt torsdag ca. kl. 14:30. Det er jo i dag... måske den med blåbærdrømmen er med?!

Ellers kan man finde det hele på nettet på Dr´s hjemmeside.

Jeg skal lave chokolademoussen med appelsinkrokant i dag, som skal serveres for gæster i morgen. Det er jeg meget spændt på... 

Ja du har nok ret - kan ikke finde ud af dagene Mener da også det er tirsdag...

- Lyder som en lækker dessert du skal i gang med der...

Anmeld

16. september 2010

patella

Pia. skriver:

Ja du har nok ret - kan ikke finde ud af dagene Mener da også det er tirsdag...

- Lyder som en lækker dessert du skal i gang med der...

Hehe kender godt det med at løbe vild i dagene...

Ja det er den her jeg vil lave http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/Uds_9/20100624130550.htm

Den så ret simpel ud, så den tør jeg godt gi mig i kast med 

Anmeld

16. september 2010

Siljesmor skriver:

Det kan også godt være det dyre Valrhona kakaopulver hun bruger. Jeg har lagt mærke til at noget af det chokolade hun bruger er fra det mærke, så måske er kakaoen det også. Det er en meget lækker kakao som købes i specielbutikker. Jeg har brugt den de gange jeg har skulle bruge chokoladebunde i mine bryllupskager. Jeg prøver at kaste mig ud i blåbærdrømmen her i weekenden  

Aha!

Det var måske nok værd at købe til når man skal lave noget ekstralækkert, som du skriver du fx bruger til bryllupskager!

Ved du hvad det ca koster?

Anmeld

16. september 2010

Siljesmor

Tilmeldt skriver:

Aha!

Det var måske nok værd at købe til når man skal lave noget ekstralækkert, som du skriver du fx bruger til bryllupskager!

Ved du hvad det ca koster?

Ja, det koster omkring 65 kr. for 250 gr. så det er noget dyrt stads... Men meget meget lækkert. Jeg plejer at halvere mængden af kakao når jeg  bruger det, for det er meget mere koncentreret

Anmeld

16. september 2010

XXSS

Vi lavede den faktisk i søndags  og det smagte mums

Anmeld

16. september 2010

Siljesmor skriver:

Ja, det koster omkring 65 kr. for 250 gr. så det er noget dyrt stads... Men meget meget lækkert. Jeg plejer at halvere mængden af kakao når jeg  bruger det, for det er meget mere koncentreret

Åhh okay... Godt tip, Tak!

Anmeld

18. september 2010

Siljesmor skriver:

Det kan også godt være det dyre Valrhona kakaopulver hun bruger. Jeg har lagt mærke til at noget af det chokolade hun bruger er fra det mærke, så måske er kakaoen det også. Det er en meget lækker kakao som købes i specielbutikker. Jeg har brugt den de gange jeg har skulle bruge chokoladebunde i mine bryllupskager. Jeg prøver at kaste mig ud i blåbærdrømmen her i weekenden  

Har lige fundet Valrhona kakaopulver i IRMA, så nu skal der dælme bages!!

Anmeld

19. september 2010

quity

Tilmeldt skriver:

Nogle der har prøvet at lave Blåbær-drøm, eller noget i stilen med, den kage hun lavede i går, i Det søde liv!?   Guf, guf, guf, hvor så den lækker ud!!MMMMhh...

http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/sommerliv/uds_6/20100907143037.htm

Jeg lavede chokolade kagen med blåbær drøm på. Og kan kun sige at betegnelsen "drøm" er INGEN overdrivelse. F..K det smagte rigtig rigtig lækkert. Kan varmt anbefale det.

Jeg skal lave en dåbskage til på lørdag og lavede en smagsprøve af dette til dem. De elskede det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.