utro :'( ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

marhemor

Anonym skriver:

det er godt at høre at der er nogen lykkelige slutninger

vi har snakket længe om det ( faktisk hele natten, har ikke sovet endnu) og enden på det hele bliver nok at jeg følger mit hjerte og vælger at stole på ham, han har samme indstilling med at jeg må tjekke hans mobil og computer alt det jeg vil ( men vil hellere bare stole på ham)

krydser bare fingere for at jeg ikk har taget den forkerte beslutning

Ønsker dig alt det bedste og håber virkelig også at det er den helt rigtige beslutning for jer!!! Pøj pøj med det hele!

(og lad nu kærligheden sejre over jalousien )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

SussieThyssen

marhemor skriver:

Ønsker dig alt det bedste og håber virkelig også at det er den helt rigtige beslutning for jer!!! Pøj pøj med det hele!

(og lad nu kærligheden sejre over jalousien )

Netop!

Anmeld

15. september 2010

<3

Synes det er et skråplan at udspionere ham. Når man er i et forhold så må man stole på hinanden. Hvis man ikke stoler på hinanden så er der intet grundlag for et forhold.

Og hvor mange gange skal du udspionerer ham før du får fred?? Ej det holder slet ikke. Du må istedet gøre op med dig selv om du vil stole på ham eller hende.

Jeg synes du har gjort det du kunne. Du har konfronteret ham og som du siger så er hun ikke så stabil så alt taler for at det er noget hun finder på, og hvorfra ved du ikke at hun har uspioneret jer/ham??

Synes virkelig du skal tænke dig om! Hvis det senere viser sig at han har lavet noget så er han ikke det værd men indtil du har beviser så er der intet at komme efter. Til gengæld hvis din kæreste opdager at du udspionerer ham så kan du tabe alt!

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Kirle skriver:

Synes det er et skråplan at udspionere ham. Når man er i et forhold så må man stole på hinanden. Hvis man ikke stoler på hinanden så er der intet grundlag for et forhold.

Og hvor mange gange skal du udspionerer ham før du får fred?? Ej det holder slet ikke. Du må istedet gøre op med dig selv om du vil stole på ham eller hende.

Jeg synes du har gjort det du kunne. Du har konfronteret ham og som du siger så er hun ikke så stabil så alt taler for at det er noget hun finder på, og hvorfra ved du ikke at hun har uspioneret jer/ham??

Synes virkelig du skal tænke dig om! Hvis det senere viser sig at han har lavet noget så er han ikke det værd men indtil du har beviser så er der intet at komme efter. Til gengæld hvis din kæreste opdager at du udspionerer ham så kan du tabe alt!

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

vi har snakket om det, og jeg må følge mit hjerte og bare stole på ham. han vil ikke ses med hende uden at jeg er der, så kan hun nemlig ikke sige noget.
er nød til at stole på ham, og hvis det så viser sig at jeg tog fejl, så må det jo slutte

Anmeld

15. september 2010

<3

Anonym skriver:

vi har snakket om det, og jeg må følge mit hjerte og bare stole på ham. han vil ikke ses med hende uden at jeg er der, så kan hun nemlig ikke sige noget.
er nød til at stole på ham, og hvis det så viser sig at jeg tog fejl, så må det jo slutte

Godt at høre! Og husk så også lige på at de der graviditetshormoner godt kan spille en nogle puds!

Anmeld

15. september 2010

Sommerfuglelarven

Jeg ville først og fremmest inviterer kvinden over til en snak, uden at din mand ved det, og så må I snakke sammen alle 3 - se hvordan din man reagerer og se om kvinden tør at sige tingene når I alle 3 er sammen. Kvinden skal selvfølgelig heller ikke vide at din mand er hjemme, bare sig til hende at du godt vil høre hvad hun har at sige, og om hun ikke kan komme over til en snak og kop kaffe.

Hvis du gør det, så er jeg sikker på at du finder ud af sandheden, for i sådan en situation vil den af dem som lyver, blive ret nervøs og let at gennemskue.

At udspionere ham vil på ingen måde hjælpe, for er han sammen med hende, så skal han nok gøre det i skjul, især nu hvor du er mistænksom. Og desuden er det for looset at gøre overfor sin mand, efter min mening.

Jeg håber at din mand taler sandt, og at kvinden bare er jaloux!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.