Anonym skriver:
er anonym da jeg ved at der er nogen her inde der kender mig, og er ikke klar til at det skal ud.
fik igår en besked fra min kærestes x kæreste (hun er mor til hans ene barn) hun ville bare lige informere mig om at han har været ved hende flere gange og at de, hver gang har været i seng sammen. den besked ramte mig som en sten i hovedet.
konfronterede ham med det men han siger det er løgn og at jeg bare skal slette beskederne når hun skriver. men er kommet meget i tvivl, de datoer hun siger han har været ved hende passer med dage han ikke har været hjemme. og mange af de ting hun siger er ting som kun han ellers ved.
er helt rundtosset i mit hovede og har slet ikke sovet hele natten 
hvad skal jeg gøre?

Helt ærligt piger..hvis man først er derhenne hvor man tvivler på manden i sit liv og vil til at agere spion for at være sikker på ham..så er det ganske enkelt slut. Et parforhold hvor tilliden er blevet brudt, har ingen fremtid og vil aldrig blive det samme.
Enten vælger man at tro på ham, og så blæser man højt og flot på sådan et kvindemenneske, eller også så vælger man ikke at tro på ham, og så pakker man sine ting og går.
Det er ikke til at holde ud at leve sammen med et menneske, man ikke kan stole på, og så kan man ellers elske vedkommende til vanvid, det vil kun volde en mere og mere smerte og tvivl.
Brudt tillid vil medføre et marreridt af et fællesliv og at leve med en evindelig lille orm inden i sig, der bare gnaver og gnaver, vil før eller siden alligevel ødelægge forholdet.
Men agere spion er dog en rædsom tanke.
Derfor må du gøre op med dig selv: Stoler du på ham JA eller NEJ.
Du kan sige til ham, at du elsker ham og vælger at tro på ham, men at han skal passe meget på med hvordan han tackler x'en og afhentning af fællesbarn m.m. i fremtiden, hvis ikke det skal gå galt imellem jer.
Rene linjer fra din side, åben og ærlighed.
Og kald en skovl for en skovl, det kan mænd bedst forholde sig til.
Alt det bedste herfra

Kærligst
Sussie
Anmeld