utro :'( ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Anonym trådstarter

Sussie&Lilje skriver:

Pyha det kan jo være begge dele :/

Har i fået barn/børn sammen også? For så kan det jo være ren jalousi at hun skriver ..

vi venter vores første barn sammen til marts håber det bare er jalouxi, men det gør ondt, hun er med til at så tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

marhemor

Jeg har en veninde, som var nøjagtig de samme ting igennem, som du gennemgår lige nu. Det var et HELVEDE!!!

Det hun valgte at gøre var at konfrontere ham med det, de snakkede langt og længe om det. Hun fik lov til at læse alt hvad han havde på telefonen og computeren, hun skulle bare sige til, så måtte hun læse det. Hun valgte at tro på ham, og valgte så at de en dag i forbindelse med overleveringen af barnet, sammen tog hjem til moren og konfronterede hende med det face-to-face (selvfølgelig uden at barnet hørte på det!!).

I dag er min veninde gift med ham og fødte i sidste uge deres første fælles barn, og de er LYKKELIGE!!

Det var bare for at sige at det kan godt blive rigtig dejligt igen! Men det kræver arbejde og tillid (og det er SINDSYGT hårdt!!)

og pøj pøj!!  for at alt bliver godt igen!!

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

er anonym da jeg ved at der er nogen her inde der kender mig, og er ikke klar til at det skal ud.

fik igår en besked fra min kærestes x kæreste (hun er mor til hans ene barn) hun ville bare lige informere mig om at han har været ved hende flere gange og at de, hver gang har været i seng sammen. den besked ramte mig som en sten i hovedet.

konfronterede ham med det men han siger det er løgn og at jeg bare skal slette beskederne når hun skriver. men er kommet meget i tvivl, de datoer hun siger han har været ved hende passer med dage han ikke har været hjemme. og mange af de ting hun siger er ting som kun han ellers ved.

er helt rundtosset i mit hovede og har slet ikke sovet hele natten

hvad skal jeg gøre?

Helt ærligt piger..hvis man først er derhenne hvor man tvivler på manden i sit liv og vil til at agere spion for at være sikker på ham..så er det ganske enkelt slut. Et parforhold hvor tilliden er blevet brudt, har ingen fremtid og vil aldrig blive det samme.
Enten vælger man at tro på ham, og så blæser man højt og flot på sådan et kvindemenneske, eller også så vælger man ikke at tro på ham, og så pakker man sine ting og går.
Det er ikke til at holde ud at leve sammen med et menneske, man ikke kan stole på, og så kan man ellers elske vedkommende til vanvid, det vil kun volde en mere og mere smerte og tvivl.

Brudt tillid vil medføre et marreridt af et fællesliv og at leve med en evindelig lille orm inden i sig, der bare gnaver og gnaver, vil før eller siden alligevel ødelægge forholdet.
Men agere spion er dog en rædsom tanke.
Derfor må du gøre op med dig selv: Stoler du på ham JA eller NEJ.

Du kan sige til ham, at du elsker ham og vælger at tro på ham, men at han skal passe meget på med hvordan han tackler x'en og afhentning af fællesbarn m.m. i fremtiden, hvis ikke det skal gå galt imellem jer.
Rene linjer fra din side, åben og ærlighed.
Og kald en skovl for en skovl, det kan mænd bedst forholde sig til.

Alt det bedste herfra

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

marhemor skriver:

Jeg har en veninde, som var nøjagtig de samme ting igennem, som du gennemgår lige nu. Det var et HELVEDE!!!

Det hun valgte at gøre var at konfrontere ham med det, de snakkede langt og længe om det. Hun fik lov til at læse alt hvad han havde på telefonen og computeren, hun skulle bare sige til, så måtte hun læse det. Hun valgte at tro på ham, og valgte så at de en dag i forbindelse med overleveringen af barnet, sammen tog hjem til moren og konfronterede hende med det face-to-face (selvfølgelig uden at barnet hørte på det!!).

I dag er min veninde gift med ham og fødte i sidste uge deres første fælles barn, og de er LYKKELIGE!!

Det var bare for at sige at det kan godt blive rigtig dejligt igen! Men det kræver arbejde og tillid (og det er SINDSYGT hårdt!!)

Det er bare SÅ kloge ord.
Er 100% enig

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

marhemor skriver:

det er godt at høre at der er nogen lykkelige slutninger

vi har snakket længe om det ( faktisk hele natten, har ikke sovet endnu) og enden på det hele bliver nok at jeg følger mit hjerte og vælger at stole på ham, han har samme indstilling med at jeg må tjekke hans mobil og computer alt det jeg vil ( men vil hellere bare stole på ham)

krydser bare fingere for at jeg ikk har taget den forkerte beslutning

Anmeld

15. september 2010

Ox.

Anonym skriver:

vi venter vores første barn sammen til marts håber det bare er jalouxi, men det gør ondt, hun er med til at så tvivl

Kan jeg dælme godt forstå ..

Men ja som de andre siger, så prøv at 'overvåg' ham det næste stykke tid ..

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Helt ærligt piger..hvis man først er derhenne hvor man tvivler på manden i sit liv og vil til at agere spion for at være sikker på ham..så er det ganske enkelt slut. Et parforhold hvor tilliden er blevet brudt, har ingen fremtid og vil aldrig blive det samme.
Enten vælger man at tro på ham, og så blæser man højt og flot på sådan et kvindemenneske, eller også så vælger man ikke at tro på ham, og så pakker man sine ting og går.
Det er ikke til at holde ud at leve sammen med et menneske, man ikke kan stole på, og så kan man ellers elske vedkommende til vanvid, det vil kun volde en mere og mere smerte og tvivl.

Brudt tillid vil medføre et marreridt af et fællesliv og at leve med en evindelig lille orm inden i sig, der bare gnaver og gnaver, vil før eller siden alligevel ødelægge forholdet.
Men agere spion er dog en rædsom tanke.
Derfor må du gøre op med dig selv: Stoler du på ham JA eller NEJ.

Du kan sige til ham, at du elsker ham og vælger at tro på ham, men at han skal passe meget på med hvordan han tackler x'en og afhentning af fællesbarn m.m. i fremtiden, hvis ikke det skal gå galt imellem jer.
Rene linjer fra din side, åben og ærlighed.
Og kald en skovl for en skovl, det kan mænd bedst forholde sig til.

Alt det bedste herfra

Kærligst
Sussie

har valgt at stole på ham. elsker ha og ønsker ikke at vores lille familie skal gå i stykker pga en jaloux m** K******

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

Tusind Tak alle sammen, er virkelig en stor hjælp at man har jer her inde og snakke med

Anmeld

15. september 2010

FruHolm <3

Anonym skriver:

vi har snakket om at jeg skal være der hvergang hun også er til stede, så kan hun ikke komme og sige der er sket noget jo. håber det kommer til at virke så hun stopper.

det håber jeg virkelig også  for at det hjælper

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

har valgt at stole på ham. elsker ha og ønsker ikke at vores lille familie skal gå i stykker pga en jaloux m** K******

Jeg synes det lyder som en klog beslutning.
Og husk aldrig at rive ham i næsen med det mere, heller ikke over for dig selv.
Han ved at du har VALGT at stole på HAM. SÅ er det hans opgave at sørge for at eliminere problemerne med kvindemmesket.
Du får 1000 kærlige kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.